![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Noe fornuftig man kan bruke 12.500 Emirates Skywards Miles til med base camp i Oslo? Mister dem snart om jeg ikke finner på noe.
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg brukte opp mine i Skywards webshopen, fant ut at det var det beste jeg fikk ut av min mengde poeng før de gikk ut...
http://www.emirateshighstreet.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Takk for tips, men Norge er ikke listet over land de sender til og jeg fant heller ikke noe av interesse der.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Stemmer det, hadde glemt at jeg bodde i USA når jeg brukte opp mine poeng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva kan man bruke opp 2400 EB poeng på | kekker | Småprat | 5 | 12-01-2012 18:47 |
Bruke Miles til å betale for skatter/avgifter hos Flying Blue | Furahini | Reiseforum | 3 | 19-07-2010 18:35 |
UA til junaiten - hva kan man forvente? | Isbamse | Flyforum | 14 | 18-06-2008 09:03 |
Man kan si hva man vil om skitne AF fly, SAS går de i næringen! | LN-AFG | Flyforum | 24 | 04-06-2007 21:35 |
Vanskelig aa bruke Frequent Flier miles .. | LN-MOW | Flyforum | 2 | 07-04-2005 23:42 |