![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra ICN!
Sitter i Asiana First loungen og venter på en forsinket UA890-flight til NRT. Ble oppgradert til F fra XC (biz-award). Loungen er joggu ikke mye å skryte av i forhold til LH First, men det er stille og rolig. Flott vær, men kaldt, så det blir en flytur uten alt for mye å se ut fra ICN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Narvik. Blir en rimelig hektisk dag her i dag, før det blir retur NVK-BOO-OSL-BGO i ettermiddag/kveld. Mye tyder på at vi omsider får starte i dag, så da blir det å forberede seg på det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Godt igang med plantegningene. Så tilbake til det normale igjen etterpå, ( snart helg også)
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo.
Trøtt som en sokk, men har medbrakt vietnamesisk kaffe, så da våkner jeg vel snart ![]() Mye å gjøre på jobb i dag, så konsentrasjonen må skjerpes. Var ellers på det første av 6 ekteskapsforberedende kurs i går, noe som er nødvendig da man skal gifte seg katolsk (av hensyn til madammen). Helt tydelig at det er en hel del mangler i planleggingen så i kveld blir det å planlegge for harde livet .. ![]() Ha en flott torsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Ny dag, eit bedre snøfall i går, så i natt har oppkjørselen blitt fylt opp av brøytebilen. Tar meg ein kopp kaffi og litt frokost før eg gir meg i kast med dagen ![]() Ha ein fin dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 23 bussen. Jobben venter, før det blir litt slavedrift på Sats i kveld. Forhåpentligvis får jeg også drillet noen flere hull i betongen før barna til naboen legger seg, så jeg ihvertfall får opp en hylle til.......ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra Kløfta.
Noen må komme seg ut å justere hvitbalansen, alt er blått her ute.. Snøen har et blåaktig skjær, traktorene er blåe og skyene er blå.. Ellers er det epostrydding for alle penga, bestilling av billetter til TOS, før jeg må komme meg hjem å pakke saker og ting i esker, flytter i løpet av helga. En god dag til dere alle!
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
God morgen, bakhodet forteller at det er siste dag på kontoret denne uka. Dobbel halvliter er inntatt, så da holder det med drikke fremsatt av brasilanske bønner eller hva det nå er..
Kvelden er satt av til Photoshop for å få gått over flere bilder fra 2011, men intet nytt å melde. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og gomiddag fra FRA og LH Sen lounge v. gate B42. Det må være den mest behagelige LH Sen lounge jeg endnu har besøgt. Mange mennesker men alligevel god plads med forskellige side områder alt efter lyst og behov. Vejret i Frankfurt er rimeligt gråt og trist med regn, men om et par timer går turen videre med Thai til Bangkok og Kuala Lumpur
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen, ja .. her går turen til SC og begravelse om få minutter.
Null grader ute, men det skal varme opp litt utover dagen. Nå skal reisekoppen fylles med mørk og sterk kaffe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Her har jeg allerede skylt ned flere kopper kaffe etter frokosten. Fortsatt fri men i dag må penthousen få en skikkelig rundvask. Fredag kommer megler for ny verdivurdering etter ekstrem oppussing siste året. Håper hun dåner av og gir oss et skikkelig økonomisk løft
![]() Ha en flottesen dag rundt om.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'ettermiddag fra Chicago. Her er det nesten vaarvaer med sol og en god del varmegrader.
Kontorknasting og mye kaffe her ogsaa, ryggen vil ikke samarbeide, saa litt lite soevn for tiden. LA i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har kommet meg hjem igjen, dog ikke sånn helt uten Widerøe.
Grei tur opp fra CPH i dag, men serveringen hos SAS var noe bedre føler jeg. Ser ut som SAS bruker samme flyet hele dagen på CPH-KRS: Flyet som starter 0615 fra KRS, returnerer til KRS 0800, så ned igjen 0930, 3,5 times pause, og så opp til KRS igjen og tilbake til CPH i 16 tiden. Om de da står på bakken helt til kl 2100 eller om de tar en rundtur til HAU eller TRF er det kanskje andre her som vet? Sitter nå og oppdaterer min iTelefon4 til versjon 5. Er spent på hvordan det går. Har jo hørt mye rart om dette. Fortsatt god aften! I morra er det fredda alt!! Hurra for det! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra ICN | SQ 777 | Flyforum | 25 | 16-06-2012 00:02 |
God torsdags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 15 | 26-08-2011 02:35 |
God Torsdags morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 21 | 09-06-2011 23:01 |
God morgen fra ICN | jcnorway | Flyforum | 14 | 26-04-2011 19:21 |