![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk
Da var man på plass til en ny dag. Ikke noe stort på tapetet i dag. Men vi få se hvordan dagen utvikler seg. Kanskje det blir en ny tur til SVG i etter arbeidsdagens slutt i dag. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo. I dag skal det males og legges nytt kjøkkengulv. Nytt flatpakket kjøkken kommer i morgen så alt må gjøres klart. Greide å ødelegge to rør under nedriving så er det noen rørleggere der ute,send PM. Ellers blir det kanskje en liten luftetur til sentrum i kveld. Ha en fortreffelig dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Morn morn fra et togforsinket Oslo og et lite og trangt norskforelesningsrom. Håper alle har en fin snart-helg-igjen-dag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. På plass på jobb og har tilnå brukt tiden på organisering av litt reisevirksomhet fremover......ser ikke ut til at jeg vil være mye hjemme eller på kontoret de neste par ukene. Nok å gjøre på jobb idag ser jeg og får satse på å få en løpetur når jeg kommer hjem.....men først står en reiseregning for tur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Morgen - kaffemaskinen har fått gjennomgå (dvs. "trenger rens" stod det i dag tidlig - det er straffen for å være tidlig på jobb).
Er endelig i gang med saker og ting - blir en lang dag, men i morgen blir det kjØLig drikke
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Søndre Nittedal.
Barna levert i hhv barnehage og skole. Puh for en logistikk når de ikke er på samme sted lenger. Gjør hverdagen litt mer spennende.... Blir å tusle seg på jobb i ettermiddag for en kveldsøkt på OSL. Kanskje man får hilst på ankommende VIP (les forumist) Ønsker alle en god dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Amatør
|
![]() Quote:
Men ellers er det ikke noe nytt å rapportere fra min kant, etterpå går turen til HMR - LHM for litt spotting og utforsking..ha en fin dag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God torsdags morgen fra Asker. Ble en tidlig morgen fordi vi søsteren min reiste til Calgary i dag, men jeg er glad for å ha noen dager igjen hjemme i Norge. Nå blir det en tur ned til Asker Sentrum for å stemme. I kveld blir det å forberede helgeturen til Bodø
![]() Ha en fin torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'morn fra LHR. Overlevde natten ombord i G-STBC. Nye WTP imponerte også. Kommer en mer detaljert TR om det etterhvert. Halvannen time til boarding, og siste BA-flight som sølvgutt. God torsdag ønskes ![]() --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=51.471155,-0.489251 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Joda - automatisk rens i form av at dem står og surrer med seg selv 5-10 minutter etter å ha trykket på noen knapper, puttet på noe pulver og sikret deg mot spillvann. Deretter er det "tøm ditt og tøm datt" osv. så litt manuell innsats kreves.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra bar kubo varna. Må bare konstatere at en halvlitersflaske m tuborg fort blir varm i 30 grader. Må bestille ny snart. I morgen tog til Sofia. Flyet går så sent, og gidder ikke vente til sen ettermiddag. Fin-fin torsdag alle!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen fra Alpharetta - for nestsiste gang. Er i ferd med aa snurre igang frokost foer guttungen droppes paa skolen. Deretter blir det aa svinge innom Home Depot for mer bokser og tape foer siste innsats. Boksehaugen stiger - det er utrolig hva som samler seg kun etter seks aar i denne brakka ... jaja ...
Litt gamle minner dukker ogsaa opp .... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God ettermiddag fra Namdalskysten.
Siste rest av forberedelse til utstilling på Stjørdal i helga gjøres unna nå... Skal være passe lei av å høre på meg selv på søndagen. En god dag til dere alle!
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Evje i nedre Setesdal hvor man er på campingferie.
Heldigvis oppholdsvær, og så gleder jeg meg stort til fredagskvelden hvor det skal bli godt med noen glass etter 2 tørre uker! Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Hemsedal. Her er vi i full gang med å lære "airmanship", og det inkluderer selvsagt også å bestemme seg for å ikke fly når været er for dårlig. Så får jeg trøste meg med at alle turene til fots opp og ned fjellsidene med 10-15kg utstyr på ryggen er god trening. Så får flyturen med paraglider komme når været blir bedre...
![]()
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Neida - kun 30km lenger nord, til en bygd med det velklingende navnet Cumming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdags morgen fra Forus | killbox | Flyforum | 17 | 27-07-2012 08:29 |
God torsdags morgen fra ICN | Vegas73 | Flyforum | 13 | 05-01-2012 22:24 |
God torsdags morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 15 | 18-08-2011 21:20 |