![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg skal bestille noen billetter til sports- og kulturarrangementer i USA og lurer på om det finnes noen smarte sider hvor man kan få utstedt elektroniske billetter. På de sidene jeg har vært innom til nå, må man enten ha adresse i USA (kan kanskje få sendt billettene til hotellet?) eller sende dem hjem til Norge med FedEx. Det sistnevnte er jo helt latterlig tungvint - og dyrt! Det må da finnes mulighet til å få sendt billettene per e-post i .pdf-format?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hva er det du skal bestille til? Jeg brukte ticketmaster for noen NBA kamper i fjor. Da henter du billettene før på dagen med en referanse i en av kioskene de har på arenaen feks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Back to topic: Har selv bestilt til f.eks. Lion King via Ticketmaster, og da var det mest fornuftige å hente i billettluka. Billetter til Avenue Q ble bestilt via Telecharge, og de kunne jeg printe selv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gastronaut
Location: Snart Asker, eller nærmeste sted med kortreist god mat og drikke.
|
![]()
Har du et Amexkort elelr tilgang itl Affinion service her i Norge kan du be de ordne dette via sitt nettverk, bestillingen blir da ofte satt på "hold" og leveres etter avtale dit du ønsker det. I tillegg har da Concierge provider ansvaret dersom billetten ikke kommer frem.
Brukt dette systemet mange ganger; aldri vært problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Livenation/Ticketmaster har omtrent monopol på dette - og du får link til en pdf du kan laste ned eller printe. Dette har de hatt i årevis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bestilling av billetter hos SAS | _volcom_ | Reiseforum | 14 | 12-08-2014 15:32 |
Bestilling av billetter gjennom Wideroe.no | _volcom_ | Reiseforum | 11 | 05-04-2014 22:19 |
Connection tid i USA og bestilling av billetter | eisa01 | Reiseforum | 2 | 18-04-2013 22:04 |
Hjelp til å finne billige billetter til USA | RSL | Reiseforum | 4 | 06-07-2012 08:00 |
Bestilling av billetter hos Singapore | Someone | Reiseforum | 6 | 13-05-2010 08:05 |