![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra SAS' businesslounge på Arlanda! Her inntas frokost, etter tidlig ankomst fra EWR, og snart er det hjem til Norge for 2 ukers juleferie etter 5 måneder i Florida!
Sne, kulde! Rart hvor deilig det er å kjenne igjen! Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tirsdag fra Oslo med andre ord for de som ikke skjønte det. Typisk når jeg har juleferie at jeg våkner opp med slemme basilusker som gjør seg gjeldende i nese, hals og hodet. *snufs*.
Er lite på programmet i dag. Skal prøve å handle siste rest av julegaver og kanskje trene også, men de slemme basiluskene så vet jeg ikke om jeg skal gå på den intervalltreningen på ski. Muligens jeg tar en rolig økt på trenigsstudio i stedet. Ha en fin dag forumister om dere så har slemme basilusker eller mer av den uslemme sorten i dag. ![]() Edit. Måtte jo selvsagt ta feil på dagen og en annen var 4 minutter tidligere ute... ![]() Trodde det var torsdag av en grunn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Dønn våken 0730 selv om det er fridag. Kanskje ikke så rart, gikk i koma 1900 i går kveld. Da er det bøttings av kaffe, intetnett, sofaspotting og noen trøtte brødskiver med brunost. Resten av dagen tar man som den kommer.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag, er det torsdag? NEI
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Vanlig dag på jobben venter før en rekke ærend må unnagjøres. Å flytte midt i julestria betyr at det ikke bare er gaver som må handles inn.....og det blir fort dobbeltarbeide når man kjøper noe i feil farge og må tilbake i butikken for å bytte varen etterpå. Blir vel litt bruk av drillen i kveld også etter at vi i går rakk innom Skeidar, Maxbo og Ikea......fikk til og med satt opp et lysarmatur på kjøkkenet uten å ødelegge kjøkken innredningen for mye
mod Slo sammen de to God morgen-trådene, selv om noen i den ene hevdet det var torsdag ![]() /mod |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Dag 6 med sykemelding for undertegnede. Får håpe at prøvene er tilbake fra SUS i dag og at legen kan friskmelde meg i dag. Hvis ikke går det gale, holder på å gå på veggen her hjemme. ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#7 | |
Amatør
|
![]() Quote:
![]() Måååårnings, høy mailingsfaktor på jobb imorges etter en liten fridag igår. Begynner å bli færre og færre folk på jobb nå så dagene blir bare deilige for oss andre som skal jobbe igjennom de neste to ukene hvor flesteparten tar ferie. Særp venter ikveld for slektsmiddag og greier. Mangler du smør? Ta turen til Karlstad! Ha en fin dag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då var glarholka på plass. Frisk nedbør i form av regn i går, har i dag resultert i eit godt belegg med klinkis. Ellers består oppgåva i dag å finne ut av eit mysterium -eller også kalla ein bøgg. Flott det! Heldigvis er julepresanger i boks, egentlig er julevasken også i boks, så sånn sett kan igrunn jula bare komme for min del ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ballalaaaaaaaaaaaika!!!!!!!! Noen som husker Howard på P3?
Her er det bånn gass og full rulle på jobb. Er så heldig å få tilbringe en god del av arbeidsuken i friluft så det er ikke så verst når det ikke regner. Kjølig morgen i Stavanger. Deilig! Ha en fortsatt fin dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Gooood morning fra den Nøgne Ø på Namdalskysten!
Her kommer julestemningen krypende, snekkeren fester siste rest av listverk til veggen og trønderlånet begynner å ligne på noe. Det kan komme til å bli julestemning her i år også! :-D Håper alle flytitterne får ei herlig førjulsuke!
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
Go mårn fra Trondheim #2
Her er man på dag xx av sykmeldinga, ryggen er på bedringens vei -kiropraktorbehandling på programmet i dag.Ellers er jula snart på vei inn i huset, og jeg slipper å vaske..... ![]() ![]() Håper alle får en strålende extra-dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Og så jeg som trodde at den Nøgne Ø lå i Grimstad!
![]() God morgen fra Krs forresten! Her var det 5 blå til morgenen, som forøvrig startet dårlig. Hadde visst glemt å sette på vekkerklokka i går, så jeg bråvåknet kl 0815 og fikk det plutselig travelt. Da man så stod i dusjen forsvant vannet ettersom naboen som holder på å pusse opp hadde funnet det for godt å skru av hovedvannkranen. (Det hjelper altså lite med å sette opp en lapp på inngangsdøren nede på kvelden....) Tørrtannpuss er heller ikke å foretrekke. Så jeg bad dem ringe på neste gang de måtte ta vannet. Men kontoret er inntatt, og planen for resten av dagen er å finne seg et høvelig juletre, få hengt opp gardinstenger og bilder og lagt litt silikonfugemasse mellom panel og kjøkkenbenk. I går ble jeg heldigvis ferdig med tannlegebesøkene for denne gang. Gjør meg vondt i hjerterota å tenke på at for samme pris kunne jeg den 14 des fått meg en biz tur med Lufthansen diverse steder. Men jeg går jo å håper på at Lufthansen kommer med samme tilbud igjen, f.eks. på julaften. Da skal kredittkortet voldtas i så fall! For det ser jo ikke ut som SAS har planer om å kjøre dobble grunnpoeng kampanje i januar i år som de 2 foregående år ![]() Forresten noen som vet hvordan håndballjentene fløy hjem fra Brasil?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
http://www.budstikka.no/sport/gullje...chen-1.6675324 God dag fra Gamle Oslo. Så trøtt at det ble sofajobbing i dag. Men det er jo greit, det. Så får man heller ta gave- og ostehandel i morgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Gran Canaria. Dette er vel strengt tatt ingen god morgen. I går ble hele prosjektet mitt i Narvik stoppet av fylkesmannen i Nordland, som sitter i Bodø, med begrunnelsen om at hun var bekymret for støyplager for naboene fra de tre -3- daglige togene som skal gå der. Hva da med de x-antall J35 hun kjemper med nebb og klør for å få inn i bykjernen av Bodø? Er vel ikke akkurat lydløs de heller?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Amatør
|
![]()
Av ren nysgjerrighet, er det Northland resources du jobber for?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Lufthavnen bønnfalt meg om å ta en kveldsvakt på overtid. Da ble det slik. Ha en fortsatt god dag.
![]() |
#18 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Det har du nok helt rett i, men min Nøgne Ø ligger på Namdalskysten.
Men her lages det ikke så mye godt øl, det kan vel hende det lages litt moonshine her ute, men ellers kan vi vel mest skryte av laks og hjort her ute.. Noe som i og for seg er en god ting å ha mer eller mindre fri tilgang på det!!
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen, ja .. her i Cumming er det litt flere varmegrader enn vanlig, men det er fordi det er skyet til og nedboer ventes.
Vanlig jobbdag i dag og i kveld blir det en liten tur opp til Dahlonega for middag med et par gamle klassekamerater av fruen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdagsmorgen | jameson82 | Flyforum | 25 | 28-05-2013 21:13 |
God Tirsdagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 23 | 13-01-2009 23:49 |
God tirsdagsmorgen | FBU 4EVER | Flyforum | 26 | 16-12-2008 16:05 |
God tirsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 48 | 21-10-2008 22:11 |