![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God tirsdagsmorgen!
Sitter @ MJF og prøver å våkne med nytraktet frokostkaffe med en aldri så liten Widerøesjokoladebit til. Det er litt morgentåke her, ca 1 grad. Trøsten må være at det ikke må skrapes is av vinduene enda ![]() Blir her til 1445 i dag, men etter det skal jeg lage middag og ha litt kvalitetstid på sofaen etter en kanonbra helg i HEL sammen med ni av mine venner. Fikk til og med klappsete HELARN med KF så da ble ikke hjemreisen så ille ![]() E!
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Når du nevner Widerøesjokoladebit så "satt" jeg plutselig på Widerøe 848 etter mellomlanding i Narvik, på vei fra Bodø til Andenes og flyvertinna hadde akkurat rukket å gått igjennom kabinen med kaffevogn før vi descendet igjen - og jeg satt med god-natt-kaffen og ... widerøesjokoladebiten og papiret som så lett lot seg sammenbrette (metallisk). Utrolig hva som fester seg i mangelen på impulser når den eneste utsikten er tidvise blink med wing inspection lights på innflyging til Andenes!
Ha forresten en god morgen! Her i USA er det slutt på fiskalåret (?) så dagen medfører null flyging og en wing piknikk... Javel ja. Dagen før piknikken blir ingen ... piknikk av den grunn ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Trøtt som bare F, så får håpe jeg våkner etterhvert. Kun jobben som står på programmet idag, eller blir det å gjøre minst mulig. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Gardermoen !!
Rundt 2 grader og litt små surt på morgenen. Å starte dagen med dataproblemer unner jeg ingen, det blir som å jobber i blinde !!!!. Men etter noen velvalgte fy-ord så virker systemene nå igjen. Ettermiddagen tilbringes på Curlingbanen i Kristins Hall !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Det var vått i dag gitt, formelig plasket ned når jeg dro på jobb i dag. Vel vel, kom meg helberget til jobb og er klar til dagens strabaser og overtid i kveld.
Kaffen er på pulten og forumet må leses først. Ha en god dag da forumister ![]()
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God tirsdag og extradag fra Trondheim
Her måtte det jammen skrapes is fra bilvinduet i morres..... *GRRRRR* Men heldigvis hadde vi varm, deilig kaffe klar da jeg ankom jobb ![]() ![]() Bud er lagt inn på leilighet,og i motsetning til Someone,ligger det budet under takst, og forhåpentligvis aksepterer eier dette budet...... ![]() ![]() I tillegg er det ny bil under bestilling....hmmmm bllir nok en bra dag allikevel dette. Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bodø. Her står en dag i kursets tegn for døren. Ha en lærerik dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Här skall det skrivas en webbaserad examen om 25 minuter någonting som är ett helt nytt koncept för mig. Skall bli spännande att se hur det fungerar. Solen skiner och termometern visar på 1,1 grad. Vintern är snart här! Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra en grå og overskyet hovedstad.
Er meldt byger utover dagen og derfor er paraply medbragt. Rolig dag på kontoret og ingen store utskeielser ellers. Ha en fin dag! ![]()
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Snuppa levert i barnehagen og fått i meg litt frokost. Nå blir det å komme seg til OSL hvor det blir en litt hektisk formiddag. Først et bittelite møte med sjefen, så rett i et møte med en ny kunde før resten av dagen blir å få fly avgårde. Og med litt flaks så blir det avklaring på når og hvor lenge jeg skal være i LIS på opplæring. Ha en strålende dag forumister. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Grått og trist idag, har fri og skal til frisøren - baybay!
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Molde! Varmt ute, men har ikke greid å komme meg opp av sengen. Hatt et aldri så lite smertehelvete etter å ha ligget uten smertestillende i hele natt for å spare opp medisinene til dagtid. Har tatt mandlene og ligger dag 6 med åpne sår i halsen uten smertestillende - ALDRI mer!
Skal komme meg ut så snart Paralginen begynner å funke og frokosten er fortært ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Stiftstaden der sola skinner fra skyfri himmel, dog noe kjølig.....4 deilige fridager venter
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag! Det ble verkstedsbesøk og lapping av dekk igår kveld pga. punktering og stuck hjulbolt. For et styr, bil er noe dritt.......
Så nå blir det rapportskriving og diverse prosjektarbeid utover dagen...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra sør!
Tilbake på kontoret igjen etter 3 dagers tur med Color Magic t/r Oslo - Kiel! Denne turen har igjen gitt meg en reminder på hvor uendelig kjedelig det er å kjøre bil mellom Krsand og Oslo. Nå venter en stor bunke her, før månedsoppgjøret startet i morgen. Nok å gjøre denne uken også med andre ord! Er det ikke helg snart? Akk ja! Det er vel derfor jeg drikker?! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Grått og vått er dagens melding fra Nærsnes. Men dagen går i dur allikevel, den. Etter gårsdagens Stabækseier over Molde, hvor dagen går i moll?
Det skal strykes et par uniformskjorter, bagen skal pakkes og i ettermiddag går turen til ARN og overnatting til imorgen. Da står ORD for tur. Ha en fin dag! Edit: Da gikk det i orden med et bytte, det blir tur til SEA i neste uke! Første gang siden mai i fjor. Lunsj 9/10 Finn?
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" Last edited by FBU 4EVER; 30-09-2008 at 11:41. Reason: Selbstverständlich. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Og pent ble det. Jeg er stum. Tenk om man hadde vært handyman selv!! Last edited by JoeW; 30-09-2008 at 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det stemmer JoeW - under min tid i SA hadde jeg det systemet laaangt oppi halsen - yuck!
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Är det babel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Thomas - så ille er det da ikke? Vet ikke hva programmet går under som navn jeg, men i WF har vi bare kalt det "SN Brussels"...
Edit: Og i morgen er det vel det de kaller det i SGS... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdagsmorgen | jameson82 | Flyforum | 25 | 28-05-2013 21:13 |
God tirsdagsmorgen | joamykle | Flyforum | 24 | 20-12-2011 23:57 |
God Tirsdagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 23 | 13-01-2009 23:49 |