![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Nå kjenner jeg ikke til betingelsene for å kunne gå inn i ch 11, men må det ikke være en reell konkurstrussel?
Last edited by Someone; 29-11-2011 at 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,540
|
![]() Quote:
Ulempen til SAS var dog at selv om de fikk inn friske penger så kunne de ikke gjøre like store restruktureringer som man kan gjøre i Ch.11, da man her ofte går løs på pensjonsforpliktelser med øks. Itillegg til endel andre store poster på "feil" side i balansen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Liste over flyselskaper som har gått konkurs | AirlineLover | Småprat | 1 | 04-05-2013 09:54 |
Hvordan hadde det gått med Norwegian i USA og Canada? | Trdfly | Småprat | 12 | 10-01-2013 13:58 |
1Time (Sør-Afrika) har gått konkurs | Furahini | Flyforum | 0 | 05-11-2012 08:57 |
Mint Airways har gått i konkurs | L-1011 | Flyforum | 6 | 25-05-2012 16:40 |