![]() |
|
![]() |
#1 |
Front section flyer
|
![]()
Da var det god morgen fra RYG, prøver å få i seg noe kaffe så en våkner.
Greit å være litt i vater før en setter seg på flyet til TLL for juleshopping. Ha en flott dag folkens ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Grisetidlig å stå opp på en fridag. Men i dag blir det planespotting som gjelder. Skal bare få befordret fruen ut på arbeid først så blir SVG neste stopp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en av Ruters hvite. Vanlig dag på jobb, får det blir en økt over grytene i kveld. Har sagt vi lager maten idag for de vi bor hos i disse dager, så får gjøre en god innsats der. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Free Luigi
|
![]()
Faen det er lite morsomt å sove ca 1 time natten før eksamen.... Har klødd og klødd og klødd i hele natt, ikke snakk om å få slappe av og sove godt. Men men. Er nå våken og kommer meg vel avgårde. Hodet er litt tungt endog
![]() Har store planer om å sove mer etter klokka 13.00 i dag, motivasjonen min for å bli kjapt ferdig med eksamen i dag. Bare synd at jeg har enda en eksamen i morgen jeg skulle ha startet å lese på så raskt som mulig... Men den tid, den sorg ![]() Heidååå, ha en bedre dag!
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Jeg skal gjøre samfunnsplikt og være meddommer i tingretten. Har hatt dette "vervet" i snart 8 år nå, og kan ikke helt forstå hvorfor noen står i kø for å bli det. Men litt interessant er det jo. I kveld blir det å frakte elefanten opp til Bestemor. Hun har bursdag imorgen og elefanten skal overnatte så han kan gi morgengave. Ha en fin dag alle sammen.
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man kommet seg på jobb etter å kjørt litt alternative veier for å komme seg på jobb uten å treffe på for mye kø. Masse småting som står på tapetet i dag, samt en tur til Chlas Olson for litt diverse som jeg trenger for å kable i kjelleren. Nuvel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo Nord. Har nærmest sluttet å se på værmeldingene den siste måneden. Grått og trist er det nesten uansett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Grimstad! Sitter klar for eksamen i Markedsføring kl 9. Blir fire morsome timer tror jeg
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei og god morgen fra Hotel Rezydent i Sopot, Polen. Et nydelig lite sted 20 minutt fra Gdansk. Skal innta litt frokost no og deretter blir det ut å shoppe litt.
Lykke til for dem som har eksamen i dag!
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Narvik. Her sitter man og tvinner tommeltotter, og venter på at kanskje Byggesak skal få behandlet seg ferdig, slik at vi omsider kan få startet med prosjektet. Nå ser det derimot ut til at de trenger en måned til på å bestemme seg, så da ender det vel opp med et halvt års behandlingstid på denne søknaden. Ganske så effektivt, ja!
Jaja, uansett bare et par dager igjen til helg, og til at jeg kan sette meg på flyene mot England. Skal bli fint, ja. På lørdag står Leeds-Barnsley på kjøreplanen. Kan jo bli artig det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Her er eg i gong med dagens gjeremål. Fortsetter å leite etter feilen frå i går ![]() Ha ein flott dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra tåkehavet ved OSL.
Her er man på plass ved pulten og i ferd med å klargjøre dagens flight. Ble litt tjo og hei med en liten sak på 11000 kg hvor pallen den står på var i ferd med å bøye seg. Så vi håper at vi får trikset den inn og festet alt forsvarlig. Lykke til med eksamen Polaris, med en glødende interessen du har for fagfeltet så har jeg stor tro på at dette går veldig bra ![]() Ettermiddagen og kvelden går nok med til å pleie fruen som hadde et spenstig tannlege besøk i går. skulle "bare" trekke en visdomstann, men satt i 2t20 min og var helt ødelagt etterpå... Så hun er bare litt hoven og øm i kjeven i dag. Vel, ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Amatør
|
![]() Quote:
![]() God morgen, litt jetlag henger igjen etter en fin natt med CO106 og påfølgende LH2450 igår. Selvfølgelig skal LH straffe meg at jeg valgte et annet selskap på hjemturen ved å gi kløe i bookingfingeren med dagens mail..! :@ Ha en finfin dag! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Free Luigi
|
![]()
Takk for lykkeønskninger, rævva form (på et tidspunkt var jeg sikker på jeg kom til å spy, og det er ikke fordi jeg er nervøs for eksamen) og lite søvn (igjen pga samme dårlige form og allmenntilstand) - så suste man gjennom 10stp eksamen på 1,5 timer - 20 sider produsert.
Lett når man kan pensum og emnet "by heart"... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Bodø.
Lite aktivitet i luften på hittil idag, men mystisk nok mye å gjøre uansett. Satser på at det roer seg litt utover nå. Fortsatt lite tegn på vinter her, men mørkt er det. Litt under en mnd til man drar hjem til jul er det også ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Splitte mine bramseil, tåke i dag også. Da er det bare å slurpe i seg en kaffekanne med Evergood og la bena hvile på bordet inntil videre. SAS-Flybussen skal befordre meg til kveldsvakten for siste kveldsvakt på en lang stund. I morgen er det besøk hos konkurrenten Moss Lufthavn Rygge. Skal bli artig å se hvordan de drifter flyplass i forhold til oss. Ha en flotters dag videre.
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Cumming. Gårsdagens 'storm' ble en promp, og i dag er det noe kjøligere men solen skinner fonøyd. Snart avgang til SC, men først frokost og mer kaffe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God kveld fra gullstua på CPH. Håper poengoppgradering på SK 973 går gjennom så turen tIl BKK
blir behagelig. Sent from my HTC Desire using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da blir det uttesting av Air Mixology oppe i luften. :-)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |