![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Det er snart onsdag på disse breddegrader. Tirsdag var en fin dag og vi får håpe onsdag blir på samme måten. Etter en flytur så jeg en American Airlines DC-9 på innflyging til 15R på KSPS, men plutselig hoppet de over til 15C kunne det se ut til... Trolig linet han/hun opp med parallell-taxebanen, et ikke ukjent fenomen for de som bruker den banen (har jeg hørt
![]() Ha en flotters onsdag!
![]() |
#2 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
http://flightaware.com/live/flight/A...158Z/KMCI/KSPS Daarlig vær paa DFW? AA har forøvrig ikke flydd niere paa mange år .. En time mindre av tirsdagen igjen her .. onsdagen blir en stor fotballdag .. Fox sparker igang klokken 3 i natt med Australia-Qatar, og etterhvert 4 VM-kvalikkamper til. Også GOL har to eller tre. Rosinen i pølsa er selvsagt Norge-Nederland. man kan si mye dritt om Rupert Murdoch, men han har bragt fotball til Amerika! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Good day fra Stavanger. Natta er enda ikke over. Men det trekker sakte men sikkert mot dag. Forus kan melde om stort sett oppholdsvær i natt og en temperatur på rundt 7-9 grader tenker jeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her borte i vest slites det med en influensa lignende greie....haaper det bedrer seg foer torsdag...har rimelig tett timeplan i morgen...og fikk ikke gjort mye i dag....men vaeret er pent...stjerneklar himmel....god onsdag...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God onsdag morgen. Dagen er over 8 timer og 30 minutter kortere/mørkere - det merkes! I koppen er det en Nespresso og det er snatrt klar for en ny arbeidsøkt. en økt med trening blir det også i løpet av ettermiddagen. Ha en bra onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God onsdag morgen - enda en ukedag der det går mot helg. I dag skal Söta Bror besøkes. Ha en fin midtukedag.
![]() |
#7 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
MOW: Ja MD80 "ser" vel mer riktig ut når jeg tenker meg om!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Siden jenten er i Oslo, er nå vårt CPH-WLAN fixed og i orden (må jo skjønne at man ikke kan ha en time eller to nedetid med kvinnfolk i huset!!) - jeg tror jeg skal ta meg en halvtimes hvil før en løpetur og andre huselige sysler, som vasketøy i dag. Om det blir noe lesning er det verre å si noe om - det er lov å håpe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Tvätten är i full gång och snart blir det frukost och sen till att skriva vidare på ett projekt med deadline nästa vecka. I eftermiddag blir det installation av Wlan hos några kurskamrater med tillhörande tackmiddag och sen blir det några timmar med klarinetten. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da er man på plass på kontoret og mail, ecel og power point er fyrt opp. Blir å stikke til noen venner for å se landskampen ikveld. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Oslo!
Blir forhåpentligvis en underholdende kamp i kveld (men blir det spennende mon tro?). Alle systemer er oppe og jeg er klar for ny arbeidsdag ![]() God onsdag alle sammmen! ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus! Ikke helt den beste starten på morgenen. Har gått på jobb og bestemet meg for å være frisk. Vel vel, vi får se.
Ha en bedre dag forumister ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen!
Nåkka til tidlig opp folk er her da ![]() Idag går turen inn til byn for tannlegen ( ![]() ![]() Ha en fortreffelig dag!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn!
Den mentale forberedelsen har startet for 2 senvakter på løpende bånd as of 14:30 today. På en måte er det positivt både fordi man slipper stå opp 4:30am å skrape is (!!) og at man tar helg imorgen kveld ![]() Nå må jeg mekke noe frokost, også tror jeg det blir en tur ut før det meldte regnværet trer inn.
![]() |
#15 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra barteland
Ikke nedbør her idag (kryss i taket) , og det forberedes fotballkamp i kveld. Idag skal kontrakt for ny bil underskrives...... ![]() ![]() ![]() Ha en strålende dag forumister over det ganske land ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flisleggingen pågår for fullt, men det er mye svinn pga. kapping. Må nok kjøpe inn nærmere 5,5 kvm. fliser til, ser det ut som. Akkurat nå sitter jeg hos tannlegen og skal få reparert en krone som er ødelagt. PC med internett har han fått plass til på venterommet. Fint!
Ellers ikke noe på tavla idag. Haa en fin dag.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'onsdag fra STO. Nok en flott høstdag i den svenske hovedstaden. Gårsdagens løpetur i tmåneskinnet i parken gikk uten tryn og møter med rotter, men en close encounter med en svanefamilie. Shit det er noen store fugler. Dagen startet med latte og makka på Espresso House i sentrum og den årlige "utveklingssamtalen" med sjefen. Vet ikke om vi løste noen verdensproblemer også... Bestilte tur til BUD i november (bissniss) og om alt går etter planen blir det jammen meg et nytt selskap også (Malev) på returen (BUD-GOT-OSL)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Litt mer hoestlig i vaeret i dag, men fortsatt behagelig. Da setter man kursen ut mot ORD om meget kort tid og etter et moete i Omaha, er det rett ombord i Southwest OMA-STL, definitivt et nytt selskap for meg.... Rapport foelger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra gamlebyen. Skal snart ut å gå og se mer høstfarger på hjemveien. Nå skinner ikke sola nå, men fargene er fine likevel. I kveld kan det kanskje bli tid for opplasting av bilder.
![]() |
#20 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Lisboa
Deilig vaer med noen og tyve grader og skyfritt. Gjorde ferdig mitt foerste elektroniske LS i DCS i dag. Naa er det aa finne noe mat foer det blir ltt renskriving av notater fra dagen. I tillegg saa er jeg ogsaa noedt til aa ta se om min lille hjemreise til helgen begynner aa komme paa plass..... Oensker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | LN-FHU | Flyforum | 9 | 21-01-2015 12:40 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |