![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
..til Twin Oaks Airpark!
Heisann! Etter at eg fikk ordna meg en sykkel her borte i Hillsboro, så har det vert utrolig artig å sykle rundt å bli kjent. I går hadde eg meg en dagstur til Twin Oaks. Som mange av dere veit (hvertfall på Flightsim.no), så har vi et fantastisk detaljert scenery til FSX av denne stripa. Har studert på kart og gatenavn i Uka og bestemte meg for å gjøre et forsøk på å finne frem, fant frem og fant ut at distansen på sykkel fra Hillsboro til Twin Oaks, var på behagelige 16.6 km ![]() Det er nok rundt 50 bilder her, men vi får si det sånn at det er GA bilder av GA fly vi ikke ser fullt så ofte hjemme ![]() Når eg endelig hadde kommet frem etter stort sett flate veier hele veien, er det flott å avslutte med en bratt bakke, hurra! ![]() Twin Oaks, bane 20 ![]() Et lite Overview! ![]() En virkelig flott Beaver som desverre eller heldigvis står mere enn den flyr. Beaveren på flottører var mye større enn hva eg hadde trodd. ![]() Synes ORBX gjorde en god jobb med å lage sceneryet, det lignet veldig! ![]() En flott metallic Cessna! ![]() ![]() En Vans RV av et eller annet slag. ![]() ![]() De har en liten Skycatcher som står fast på Twin Oaks ![]() Vanndråper er fint med 100-400, de blir liksom så store! ![]() ![]() Liker å bare tusle rundt på sånne små striper og ta inn atmosfæren og prate med folk, snakka med en eldre kar som eide en bonanza, mulig eg får vere med å fly denne en gang. ![]() ![]() Gamle skjønnheter! ![]() En annen bebygger på Twin Oaks, en Cessna 210 ![]()
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Take the long way home - Twin Otter på veldig spontan-tur. | Twin Otter | TripReports | 26 | 03-12-2018 22:20 |
Bli med på ¨Første tur¨ med Widerøes nye Embraer E190 E2? | fluxie | Flyforum | 46 | 22-11-2017 10:59 |
Twin Ottern på tur igjen | Twin Otter | TripReports | 16 | 18-05-2014 22:02 |
Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. | Martin | TripReports | 147 | 11-10-2013 16:53 |
Bli med på acro tur i Bergen! | C172 | Småprat | 0 | 08-12-2012 05:03 |