![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
..til Twin Oaks Airpark!
Heisann! Etter at eg fikk ordna meg en sykkel her borte i Hillsboro, så har det vert utrolig artig å sykle rundt å bli kjent. I går hadde eg meg en dagstur til Twin Oaks. Som mange av dere veit (hvertfall på Flightsim.no), så har vi et fantastisk detaljert scenery til FSX av denne stripa. Har studert på kart og gatenavn i Uka og bestemte meg for å gjøre et forsøk på å finne frem, fant frem og fant ut at distansen på sykkel fra Hillsboro til Twin Oaks, var på behagelige 16.6 km ![]() Det er nok rundt 50 bilder her, men vi får si det sånn at det er GA bilder av GA fly vi ikke ser fullt så ofte hjemme ![]() Når eg endelig hadde kommet frem etter stort sett flate veier hele veien, er det flott å avslutte med en bratt bakke, hurra! ![]() Twin Oaks, bane 20 ![]() Et lite Overview! ![]() En virkelig flott Beaver som desverre eller heldigvis står mere enn den flyr. Beaveren på flottører var mye større enn hva eg hadde trodd. ![]() Synes ORBX gjorde en god jobb med å lage sceneryet, det lignet veldig! ![]() En flott metallic Cessna! ![]() ![]() En Vans RV av et eller annet slag. ![]() ![]() De har en liten Skycatcher som står fast på Twin Oaks ![]() Vanndråper er fint med 100-400, de blir liksom så store! ![]() ![]() Liker å bare tusle rundt på sånne små striper og ta inn atmosfæren og prate med folk, snakka med en eldre kar som eide en bonanza, mulig eg får vere med å fly denne en gang. ![]() ![]() Gamle skjønnheter! ![]() En annen bebygger på Twin Oaks, en Cessna 210 ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En Vans RV-9 2009 modell kom imot meg.
![]() ![]() Tom, som han hette, kom igjen med Bonanzaen sin ![]() Herlig fly! ![]() ![]() Mooney er ikke så veldig stor, men Beaver er mye større ![]() ![]() Mmmm ![]() Veldig flott syn! ![]() ![]() Liker blanke spinnere ![]() Sjekka opp hvor gammelt dette flyet var, og det ble bygd i 1941! ![]() Tilbake til den fargerike Rv'en ![]() ![]() Dersom eg bare kunne flydd den... En dag! ![]() Flott liten plass! ![]() Dette er vel det Amerika er alt om, GA og stor bil! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() Flott maskin! ![]() ![]() Jaggu hadde ikke Bob funnet fram sin flotte Piper Cub, Herlig maskin! ![]() ![]() ![]() ![]() Hva er ikke bedre enn dette! ![]() Bob Skulle ut på Luftetur! ![]() ![]() ![]() Flott fly! ![]() Sparer på bitene mens man tar bilder, det gjelder å ikke spise den for fort! ![]() Ferdig på teknisk sjekk og ut på en testrunde. Lyden i en C185 er ikke annet enn helt rå! ![]() ![]() Sier det igjen, ORBX gjorde en god jobb med å lage denne stripa i FSX ![]() ![]() Da var vi ved veis ende og turen gikk tilbake til Hillsboro, kanskje neste serie blir fra luften, håper det! ![]() Håper bildene mine inspirerer til noe mere enn bare A4 bilder av fly ![]() ![]() Mvh Tommy
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Å fytti katta for en bildetråd! Tusen millioner takk! Dette var kanonbra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tusen takk for utrolige bilder! Alle sammen var like fantastiske!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Beste bildetråden jeg har sett på lenge! Fantastiske bilder. Beaver'n er helt rå.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Lørdagsgodt! Nydelige bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Helt utrolig, fantastisk bra bilder av mange nydelige fly!!! Likte særlig Beaveren, Cessna 185 og "V"-Beechen!
![]() Håper du sender oss mange, mange flere bilder fra ditt opphold i USA! Tusen takk! Steinar http://www.seabee.info |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Artig å se bilder fra Oregon! Takk for fin serie!
![]() Jeg besøkte Bend Municipal airfield, Prineville Municipal airfield og Redmond Roberts Field. Disse ligger bare ca 30mil sørøst av Twin Oaks. En fin opplevelse! Dag
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Superflotte bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser ut til at du trives der borte,og det er bra.
Fine bilder. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Virkelig en knallfin serie, Meget bra jobba
![]()
![]() |
#13 |
Aviator
|
![]()
Flott, takk - løft for sjelen å se fine fly, farger og stemninger fra nydelige north west!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------- Oh I have slipped the surly bonds of earth, and danced the skies on laughter-silvered wings; sunward I’ve climbed, and joined the tumbling mirth of sun-split clouds - and done a hundred things you have not dreamed - wheeled and soared and swung... Poetry: Magee. Pilotry: Helge Storflor |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morsom og variert serie. Jeg er ingen 'GA-mann', men dette var snadder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Smått er godt det også
![]() Beaver'n er snadder ![]() TK ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Kjempebra bilder, og ikke minst godt sammensatt og kommentert. Keep on!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Oioioi! Fantastisk mye flott her. Takk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Oisann!
![]() ![]()
![]() |
#19 |
Newcomer
|
![]()
Virkelig flotte bilder! Håper å se mer snart!
![]() Last edited by Utflyttet; 09-07-2013 at 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mye lekkert, og litt utenom det vanlige. Moro med litt omgivelser også :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Take the long way home - Twin Otter på veldig spontan-tur. | Twin Otter | TripReports | 26 | 03-12-2018 22:20 |
Bli med på ¨Første tur¨ med Widerøes nye Embraer E190 E2? | fluxie | Flyforum | 46 | 22-11-2017 10:59 |
Twin Ottern på tur igjen | Twin Otter | TripReports | 16 | 18-05-2014 22:02 |
Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. | Martin | TripReports | 147 | 11-10-2013 16:53 |
Bli med på acro tur i Bergen! | C172 | Småprat | 0 | 08-12-2012 05:03 |