![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjapp oppsummering: Springsteen skulle til Norge, jeg skulle se han, og måtte ta ut feriedager (siden jeg har den flotte arbeidstiden 12:00 til 20:30). Siden det var en uke med en helligdag midt i, fant jeg ut at det var en god ide å ta en hel uke ferie. Så satt jeg der plutselig med en hel uke, der jeg var ledig fra onsdag og utover. Det måtte det gjøres noe med. Litt tenking og grubling, og litt leking med diverse bookingsider, så var det gjort. Nevnte en liten del av routingen for sjefen, og hun bare himlet med øynene og forsvant fort ut
![]() Tittelen på TR'en? Fritt etter "Kom mai du skjønne milde" med et lite "touch" av det flyselskapet jeg flyr mest med på turen, uten at det behøver å bety noe mer enn akkurat det ![]() Da det meste ble booket, var jeg i en slags situasjon der jeg kunne "booke først, og helst ikke se på prisen etterpå", og det tror jeg kanskje synes litt underveis. Stay tuned ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Martin og Murphy drar på tur. | Martin | TripReports | 50 | 20-06-2015 22:32 |
Kom, bli med på tur.. Twin Oaks, OR | Toby91 | Bilder & foto | 21 | 10-11-2011 04:00 |
Da Reidar Viking kom på land igjen | Gandalf | Flyhistorisk forum | 4 | 24-10-2009 12:53 |