![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sitter paa Stevens International og venter paa flyet til Fairbanks. Northwest brakte meg en time forsinket inn hit med det resultat at jeg mistet forbindelsen min.
Over seks timers flytid fra Minneapolis - det er jaevlig langt .... Naa har jeg vaert paa reisefot i over 15 timer, og bare gleder meg til aa tryne i seng ... Fikk en sjelden anledning til aa teste A320 og 757 fra samme selskap 'back to back' under like forhold, og jeg maa si at 'bussen klart stakk av med seieren. Hadde vindussete rett bak vingen paa begge med ledig midtsete og satt merkbart bedre i 'bussen. Og her er doningen som fraktet meg opp hit. Siste biten skal gaa med en Alaska 737-700. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
tja, akkuart hjem fra byen. Litt brisen forsatt
![]() ![]()
![]() |
#3 | |
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Aner ikke ....
Akkurat sjekket inn paa Westmark i Fairbanks .. damen synes jeg saa saa sliten ut an hun oppgraderte rommet mitt. Snill dame! ![]() Budget oppgraderte ogsaa bilen, saa jeg fikk en Subaru Forrester. Kommer godt med paa kjoereturen gjennom villmarken i morgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad søndag morgen... Er nå klar for pepperkakebaking, juletrepyntlaging og alt som hører et juleverksted til... Godt å lese at det ikke er bare jeg som foretrekker europeisk buss...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. Da er jeg nydusjet og klar etter en formiddag med tærne i havet, og jeg venter nå på taxien som skal ta meg til Don Muang slik at jeg kan fortsette på min lille RTW reise. Passet meg utmerket å få et par dager i Thailand for å hente meg inn etter en hektisk uke i Japan og Kina. I kveld blir det anledning til å prøve SQ sitt businessprodukt på både 777 og 747-400;-)
Siste hoppet fra Peking til Bangkok er akkurat oppdatert på "trip report" med noen tilhørende bilder. Fortsatt god søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Home again!
Men bara ett par timmar till innan det bär av på SK016 upp till Luleå. I morgon går det neråt igen med SK013 FBU4EVER.. det är inte du som flyger 016? Såg att det blev en Maddog |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Berlin.
Desverre flyr ikke sq mellom krs og txl for jeg skulle gjerne ha sittet paa bizclassen til sq igjen. Den er helt enestaaende, Farmer! ![]() Her i Berlin er det overskyet og kaldt i dag. Dagene har gaatt med til aa se paa diverse julemarkeder hvor man kan varme seg paa en liten glögg med en dash rom i. I morgen gaar turen med tog til Kiel og saa Fantasy-baaten hjem. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Da var dagens arbeid unnagjort. En 757-300 ble suksessfullt snudd paa rutetid paa Eielson Air Force Base. Naa er jeg tilbake paa hotellet for aa vente paa at det skal bli tid til aa reise til flyplassen ...
Fikk meg en skikkelig dusj med jetfuel da jeg koblet fra, saa jeg haaper vedkommende som har faatt sete ved siden av meg liker duften .... :smokin Jeg stoppet foroevrig paa Nort Pole paa veien til basen og kjoepte et par souvernirer hos denne karen: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God soendag morgen | LN-MOW | Flyforum | 13 | 05-11-2007 01:14 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 5 | 25-02-2007 20:34 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 2 | 07-01-2007 13:12 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 10 | 25-09-2006 02:03 |