![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er det like foer leggetid .. skal til Ft. Benning igjen i natt og maa opp ved totiden. Nok en 757-300 staar paa kjoereplanen - med mer kanonfoede til Irak.
Fikk en velkommen liten pakke i posten idag, og naa staar en Norway Airlines MD83 pent oppstilt mellom ditto fra SAS og Swissair. Og etter hve jeg forstaar ligger nok en pakke fra Norge paa 'Final Approach' .... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God sondag morgen
....her paa oeya i vest (veldig) er nok en nydelig dag tilbakelagt...etter Kaffe paa Blackbird bakery...og en langt tur i skogen...ble jeg endelig ferdig med aa kable det nye huset....har naa 1Gb nett, med isolert jobbnettverk, samt Mimo WLAN....Watchguard Firewallen er fornoeyd, og naa kan jeg jobbe 100% hjemmeifra.... Naa staar den lokale Thai resturanten for tur......noe som alltid er er fornoeyelse.... ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad søndag morgen... Først aviser, kaffe og frokost så tur i Nordmarka. I morgen starter arbeidslivet igjen...JIPPI!!! Ha en bedre søndag!
Nordmarka utgår - blir biltur til Tønsberg og en eller annen utstilling der... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God søndag fra avdeling vest-/onkel reisende mac.
Nettopp tilbake fra San Francisco. En imponerende koselig by! Gleder meg allerede til neste besøk, må bare lokke med meg passende reisefølge først! Og forresten, NW har ikke noe i Ch 11 å gjøre, de har et utmerket produkt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Håper både selskapet og produktet består når de er ute av Chapter 11...(...de er jo også en mulig launch customer for C-series fra Canada!!!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() God morgen fra Asker, Sol og fint høstvær betyr turdag for Jr & Sr. Fruen har FAM. flight på ex:BU maskin i dag , og jeg ser ikke frem til raporten fra den flighten... Ha en solrik søndag /G [admins...., ikke se for mye på IP'n jeg surfer fra i dag ..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Kom dig av Wideröe anslutningen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Da var vi hjemme igjen, bare for aa oppdage at det er Monty Python maraton paa BBC America!
Og slik saa det ut soerpaa i dag ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God soendag morgen | LN-MOW | Flyforum | 13 | 05-11-2007 01:14 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 5 | 25-02-2007 20:34 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 2 | 07-01-2007 13:12 |