![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da sitter jeg i Frankfurt å venter på flyet videre til Bogota som går kl 14.30 nå i ettermiddag. Sjelden jeg poster noe om dagen, men tenkte kanskje at en tripreport til Colombia måtte skrives. Blir noen bilder fra turen over til BOG, men turen til Frankfurt var rimelig standard.
Avgang kl 06.35, men med måtte vente til kl 07.20 grunnet slot-restriksjoner i Frankfurt. Avgang på 19L, med en A319 som var levert ifjor sommer, men med nytt interiør. Var min første tur noensinne med LH, og serveringen var en muffins og noe å drikke. Glad jeg valgte å sove på Radisson BLU på OSL, hvor jeg fikk en god frokost med egg & bacon, litt røkt laks, og avsluttet med litt frukt. Nesten like bra som å være i en bizl-lounge(greier knapt å skrive lounge, så sjelden er jeg der) Reiser med håndbaggasje, men har ingen planer om å reise hjem Adidas-bagger. Turen kostet 2000 kr, så hadde knapt noe valg om jeg skulle reise eller ikke. Sånt takker man bare ikke nei til. Bilder og videre rapport fra LH542 kommer så fort jeg ankommet Colombia, så får vi se hvordan turen i en A340 med store mugger (600) forløper seg. Tips om ting og tang man kan gjøre i Bogota tas også imot, skal være her et par dager. Snakkes plutselig (som Martin pleier å si)
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gourmetreise til Baskerland - delvis live fra 14.05 | AirbusTrond | TripReports | 46 | 24-05-2013 00:00 |
Air France på vei til Bogota måtte nødlande | LN-FHU | Flyforum | 8 | 07-03-2012 14:07 |
Solar Fly Live fra Swiss t Bruxells ( LIVE video & map ) | scanhorse | Småprat | 6 | 14-05-2011 09:50 |
LH til Bogota, kan anbefales.. | SQ 777 | Reiseforum | 21 | 13-12-2010 00:06 |
Delvis OT: Styrespak til flyspill | Trety | Flyforum | 15 | 02-12-2004 20:11 |