![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har et par flygninger (t/r OSL-KEF) jeg av en eller annen grunn ikke har fått registrert poeng på, selv om de vises på EB-sidene mine, men med 0 poeng. Prøvd å etterregistrere flere ganger, men får bare feilmeldinger. Prøvd å sende inn manuelt etterregistreringsskjema men intet svar. Tatt kontakt med SAS for flere måneder siden, men ingenting skjer. I samme unnarennet tenkte jeg å prøve å registrere Trumf-poeng over på EuroBonus, men ikke f**n om det skal gå heller. Feilmelding om at EuroBonus-konto ikke eksisterer. Tok kontakt med Trumf som sa jeg måtte kontakte SAS. Tok kontakt med SAS som sa jeg måtte kontakte Trumf...
![]() Skal det være så jævlig vanskelig å få dette til å fungere? De to flygningene ble gjort tidlig april, og det er derfor for sent å etterregistrere dem nå, ialle fall på nett. Det er ikke snakk om de store poengsummene heller, men det er mer en prinsippsak. Slike ting skal ordnes, ihvertfall når det blir tatt kontakt om det. ![]() Et lite hjertesukk bare... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus: Manglende poeng og etterregistrering av poeng | Fredrik KH | Reiseforum | 283 | 29-11-2024 12:10 |
Eurobonus poeng | bragemann | Reiseforum | 3 | 01-05-2013 14:39 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Oversikt over Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 10 | 19-07-2011 15:26 |
Nye EuroBonus-sider | FlightDeck | Reiseforum | 2 | 08-07-2011 15:36 |