![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen godtfolk. Sitter på bussen på vei til jobb. I kveld blir det å prøve ut BMI's C produkt på BD552. Skal bli fint med en helg i London! God helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det Fredag gitt. Første delmål for dagen er å få snuppene på skolen, andre delmål er å komme seg på jobb og fullføre nok en travel dag før det er helg! Har dessverre ikke noen store planer for helgen da det er jeg som har vaktuke på jobben denne uken. Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 24 bussen. Kom 2 busser i følge men av en eller annen grunn stormet alle mot den første og overfyllte som kom først, men vi få som tok nr 2 fikk alle sitte plass. I kveld blir det å gjøre minst mulig, bortset fra å lage pizza. Hvilket også betyr en liten omvei hjem for å få tak i mer Tipo 0 mel. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Forresten god fredag til dere alle. Snart helg, deilig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen/ettermiddag fra Singapore. Landet for 7-8 timer siden og har kurert jetlaggen med å ligge litt ved bassenget. På vei til Mumbai pga jobb så nyter alt jeg kan av litt fritid på veien! Nye SQ Business er forresten fantastisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God morgen, endelig fredag og siste arbeidsdag før en uke ferie! Merker virkelig at behovet er tilstede, søndag går turen til Alicante med gode venner.
![]() Blir å stikke innom Lysaker etter jobb og da tar jeg nok båten hjem tenker jeg, satser på litt penvær så blir det knall! Ha en fin fredag. =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her meldes det om at det skal bli strålende sol og 20 grader i dag. Foreløpig er det mest dis og tåke. Tydelig at luftfuktigheten er høy med sånn plutselig væromslag. Her skal det ikke reises noe i helgen, men i dag skal det jobbes dobbelt, og så blir det en del ting å gjøre i heimen i helga. Mulig jeg blir eier av ny leilighet i neste uke, så da er det en del ting som må planlegges. Ja? Vi forventer altså full tripreport med masse bilder!! ![]() God helg! Og forresten! Det er nytt håp i hengende snøre: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10039397 BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Maura. Ferdig sjekket inn Til morgendagens flight, etter at jeg fant ut at AY åpner OLCI mer enn 24 timer før avgang (36 for å være nøyaktig). Har foreløpig nødutgang, men tallene i Expertflyer sier at det kan bli en baktung flight. Ikke at jeg skal forvente noe som helst, men det hadde jo vært gøy om Emerald-statusen begynte å "virke"
![]() Straks av gårde for å ordne et par ting før jobb, før det blir noen timer på FedEx. God fredag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God fredag fra Gjelleråsen!!
Her er det litt rydding i hus og heim, før det kommer kjentfolk på besøk!! Så blir det bryllupsfeiring i mårrå og ellers god stemning utover helga! TGIF!!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag fra Forus. Gårsdagens ergrelse over å at sagt ja til å begynne tidligere på jobb ble fort glemt i dag da jeg rakk nærmere halvannen time på en benk ved Breiavannet i dag etter å ha spist frokost på Bagel Buddy først. Latte'n fra Wayne's smakte helt perfekt i tillegg.
Nå er det noen timer med jobb før helga kan begynne for alvor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Tror det er lurt Martin. Har selv hatt et par skrekkeksempler på TNT og DHL innleide folk med pakker hjem til meg i LST..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Sol og fint her i Cumming .. behagelig norsk sommertemperatur. Fruen står på farten til å dra til Svigermor i SC - guttungen og jeg følger etter i morgen etter at han har dømt et par fotballkamper. Jenter 13 år, så vi får håpe han klarer å holde konsentrasjonen ..
![]() Så da ruler gutta i kveld. Pils og skotsk myrvann til far og cola til barn ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |