Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-03-2008, 01:29   #1
Utflyttet
Ute på tur

Default God fredag!

Da er ukene fra helvete snart over og det er i kveld om ikke annet sjanse for å få noen timer søvn og avslapping. I kveld/natt blir det sete 15A til ZRH og i morgen blir det både MD80 og Jumbolina, før jeg er hjemme på ettermiddagen.

I mellomtiden i dag, så blir det stram timeplan og natten har gitt meg 4 timer søvn... så dette blir bra.

Ha en bedre dag enn meg, så går det meste bra!

-!
Utflyttet is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 04:56   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: God fredag!

Glad fredag morgen... Opp før 5 - man skal da ha noe ut av arbeidsdagen... Hovedstaden er kjølig med en 4-5 minusgrader - men dagen er over 5 timer lysere - så dette går riktig vei. Blir en del kontorarbeid etter 2 dager i Tromsø - og et og annet kundemøte blir det også tid til. Ha en bedre fredag og en enda bedre helg!
EB is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 07:37   #3
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God morgen forumister.

....snart helg, om noen timer

Været er sånn middels, det er meldt regn, og det trenger en ikke å være atomfysiker for å forstå akkurat! Jeg bor jo på Vestlandet.

Ellers ingenting spesielt på tapetet i dagm bare komme meg gjennom denne dagen og ta helg

Ha en flott dag folkens!
Old 07-03-2008, 07:49   #4
zico77
Developer

zico77's Avatar

Ah -endlig helg! ....nesten. Bare ein arbeidsdag igjen før det braker laus. Skal vera med å arrangera NM i helga, så det blir nok ikkje rolig -dog artig

767 på BGO i dag har høyrt.....

Ha ein flott dag alle saman!

zico77 is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 08:44   #5
JetBlue
ScanFlyer Molded

JetBlue's Avatar

God fredags morgen. Jeg har bytett kontor siden igår, så nå er jeg mer nordvestvent her på Hasle. Mistet utsikten har jeg også, men sånn er livet noen ganger.

Fruen og jeg skal være barnevakt for lille Linea på 8 mnd i helgen, så det blir spennende. Ha en god helg!
JetBlue is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 08:55   #6
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

God fredag

Ukeslutt og helgefutt.....4F confirmed to Bergen and noen kolde Hansa venter. Tror dagen blir lettere nå

Ha en strålende fredag folkens

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 09:02   #7
Concorde
BA Concorde Sep 1998

Concorde's Avatar

Siste helgen med båtmesse og jeg har laget en fin bunke kontrakter på båter denne uken til tross for feber og forkjølelse. Blir interessant å se om det blir igjen en demo-båt til meg...
Concorde is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 09:36   #8
Egil
ScanFlyer Gold

Egil's Avatar

Hei hei alle sammen!

Dagens første arbeidsøkt på MJF er unnagjort, innkjørselen hjemme er ryddet for snø og jeg skal bare få unnagjort noen små oppgaver her før jeg skal opp i leiligheta og rive veggen mellom kjøkken og stue! Småspent på hvordan det blir når man får lys inn fra begge sidene jeg

Ellers er det sol over Mosjøen i dag, og det skulle vist holde seg bra store deler av helga!

E!
Old 07-03-2008, 10:32   #9
Thomas
ScanFlyer Rusty

Gudd mårning..

Tok helg klokken 00:45 inatt, har blitt ett par sene jobbkvelder nå, men ingenting vi ikke takler. Ute ser det grått ut, og temperaturen omkring 0!

Kjenner det skal bli godt å slappe av ett par dager - Zzz!
Old 07-03-2008, 11:35   #10
OJB
ScanFlyer Rusty

God formiddag,
Da er det en halv dag igjen til det er helg.
Nok en travle uke er unnagjort. Gårsdagens tur til ABZ gikk greit,torsdagens retur fra OSL ble noe i lengste laget. Uvær på Vestlandet skapte forsinkelser for returen med SK4045 som ble en time forsinket 1 times. Så måtte navigasjonslyset på styrbord vinge skiftes på LN-BRX og det ble nok en halvtime forsinkelse og vel så det ombord før vi ble skøvet fra gaten. Deretter avisning og så var vi i lufta 2 timer etter ruta.
Ventetiden ble brukt ved gate 14 til å observere WF personnel som hadde det kjekt med å kjøre "rally" med el-kjøretøyene på glattå. Utrolig at ingen kolliderte i det de rundet hjørne ved enden av terminalen ved gate 14 etter å ha utført noen spiraler. Hvor er sikkerhetskulturen i blant stuerne?
Kort kveld hjemme før neste tur .
Helgen skal tilbringes lengst borte fra fygeplassen.
Ha en fin dag alle forumister.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 11:39   #11
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Hurra he-e-e-elg!

Maa imidlertid lide meg gjennom arbeidsdagen foerst ... Bolaget er rammet av en kraftig influensaboelge .. folket i etasjen over meg har blit rammet i stort antall .. i min etasje har det vaert bedre, men maatte jage hjem han jeg deler kontor med onsdag. Haaper jeg slipper unna ...

Ellers ligger det an til aa bli en vaat dag .. det regner godt ute naa, og det har ogsaa vaert litt bommeli-bom. Til kvelden er det meldt sne ....
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 11:45   #12
Utflyttet
Ute på tur

Da pakker jeg meg snart ned og inn på flyet her, og det er ikke lenge til jeg skal ut å farte igjen, om to uker blir det DXB med SAS.

-A
Utflyttet is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 12:06   #13
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God dag fra hovedstaden. Bare tre timer igjen til en ukes ferie i varme Marokko. Tripreport skal jeg lage. God helg!!!!!!!!!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 12:09   #14
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Edinburgh. Her skinner solen og nå er det på tide å komme seg seg ut å få i seg en god English Breakfast. Ha en fin dag
Old 07-03-2008, 12:39   #15
Vede
ScanFlyer Dusty

Vede's Avatar

God "morgen". Ikke gøy og se at alle gleder seg til helgen som kommer. For min helg skal tilbringes på SVG så jeg gleder meg ikke akkurat. Så håper på fint vær på OSL hele helgen så vi slipper noe tull på den fronten.
Vede is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 14:08   #16
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Sur og sinna LN-MOW ... kom ned siste bakken mot kontoret .. maatte stoppe for aa slippe noen busspassasjerer over veien - og bang - saa satt det en annen Corolla i baken paa min to dager gamle Corolla .... IDIOT!!!! Stor sprekk i stoetfangeren bak og den andre bilen fikk fronten slaatt godt in. Saa etter aa ha ordnet forsikringer og politirapport sitter jeg naa paa kontoret og skummer ... Men - ihvertfall ingen personskader .. det er alltid positivt.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 15:07   #17
learjet
oversheriffmester

Global Moderator

God ettermiddag

En kort arbeidsag er avsluttet, måtte også gå hjem tidligere da snuppa ikke var i form, og vi var nødt til å dele hjemme dagen...
Så nå går det i tegnefilm og byggeklosser.

På jobben har vi fått låne et par ansatte fra AMS som skal bidra litt den neste uken hvor det vil være særdeles hektisk på jobb. Tanken var veldig god, og han ene var ganske så flink og hoppet rett i jobb var på nett. Mens nummer to var i en litt annen liga.... Han var ikke direkte stødig.... Uansett, en genistrek fra AMS, da de får tilbake en godt trent innsjekksagent som har deltatt på helvetesuke ved OSL. For de skal få kjørt seg skikkelig den neste uka.

Frihelg står for døren, og det er ikke direkte vondt.

Ønsker en trivelig helg til alle

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 15:09   #18
Thomas
ScanFlyer Rusty

Hva skjer på andre siden'a S, er det pga mangel på folk eller er det bare mange pax på KL om dagen?
Old 07-03-2008, 15:13   #19
learjet
oversheriffmester

Global Moderator

Quote:
Originally Posted by Thomas View Post
Hva skjer på andre siden'a S, er det pga mangel på folk eller er det bare mange pax på KL om dagen?
Mye pax overalt. Snag på cuss er ikke fikset (SITA vil jo ikke ta i dem.. kanskje ikke så rart siden de bare har HW på dem og ikke SW)

Og i tillegg så skal CO åpne kl 0705 ut Mars pga sommertid i US of A.
Så da blir siste uka med KLAF ganske tøff.

1275 hadde i dag 52 pax med onward til MIA..... og ingen ble sjekket på automat, alt på skranke...

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2008, 15:20   #20
Shadow
OSL Slave

Shadow's Avatar

Fredagen er godt i gang, sov lenge idag og frokosten ble inntatt på Egon på byporten.
Sitter hjemme og bare gruer meg til ekstra søndagen min i helga .... skjer altid noe pisspå jobben når man er på ekstra vakt.
Kvelden starter med en god biff, armkroken til dama og en ny film.

Next flight(s):Tja, si det du
Shadow is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules