![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da er ukene fra helvete snart over og det er i kveld om ikke annet sjanse for å få noen timer søvn og avslapping. I kveld/natt blir det sete 15A til ZRH og i morgen blir det både MD80 og Jumbolina, før jeg er hjemme på ettermiddagen.
I mellomtiden i dag, så blir det stram timeplan og natten har gitt meg 4 timer søvn... så dette blir bra. Ha en bedre dag enn meg, så går det meste bra! ![]() -! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag morgen... Opp før 5 - man skal da ha noe ut av arbeidsdagen... Hovedstaden er kjølig med en 4-5 minusgrader - men dagen er over 5 timer lysere - så dette går riktig vei. Blir en del kontorarbeid etter 2 dager i Tromsø - og et og annet kundemøte blir det også tid til. Ha en bedre fredag og en enda bedre helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen forumister.
....snart helg, om noen timer ![]() Været er sånn middels, det er meldt regn, og det trenger en ikke å være atomfysiker for å forstå akkurat! ![]() Ellers ingenting spesielt på tapetet i dagm bare komme meg gjennom denne dagen og ta helg ![]() Ha en flott dag folkens! ![]()
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Ah -endlig helg! ....nesten. Bare ein arbeidsdag igjen før det braker laus. Skal vera med å arrangera NM i helga, så det blir nok ikkje rolig -dog artig
![]() 767 på BGO i dag har høyrt..... Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredags morgen. Jeg har bytett kontor siden igår, så nå er jeg mer nordvestvent her på Hasle. Mistet utsikten har jeg også, men sånn er livet noen ganger.
Fruen og jeg skal være barnevakt for lille Linea på 8 mnd i helgen, så det blir spennende. Ha en god helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God fredag
![]() Ukeslutt og helgefutt.....4F confirmed to Bergen and noen kolde Hansa venter. Tror dagen blir lettere nå ![]() Ha en strålende fredag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Siste helgen med båtmesse og jeg har laget en fin bunke kontrakter på båter denne uken til tross for feber og forkjølelse. Blir interessant å se om det blir igjen en demo-båt til meg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei hei alle sammen!
Dagens første arbeidsøkt på MJF er unnagjort, innkjørselen hjemme er ryddet for snø og jeg skal bare få unnagjort noen små oppgaver her før jeg skal opp i leiligheta og rive veggen mellom kjøkken og stue! Småspent på hvordan det blir når man får lys inn fra begge sidene jeg ![]() Ellers er det sol over Mosjøen i dag, og det skulle vist holde seg bra store deler av helga! E!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gudd mårning..
Tok helg klokken 00:45 inatt, har blitt ett par sene jobbkvelder nå, men ingenting vi ikke takler. Ute ser det grått ut, og temperaturen omkring 0! Kjenner det skal bli godt å slappe av ett par dager - Zzz!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag,
Da er det en halv dag igjen til det er helg. Nok en travle uke er unnagjort. Gårsdagens tur til ABZ gikk greit,torsdagens retur fra OSL ble noe i lengste laget. Uvær på Vestlandet skapte forsinkelser for returen med SK4045 som ble en time forsinket 1 times. Så måtte navigasjonslyset på styrbord vinge skiftes på LN-BRX og det ble nok en halvtime forsinkelse og vel så det ombord før vi ble skøvet fra gaten. Deretter avisning og så var vi i lufta 2 timer etter ruta. Ventetiden ble brukt ved gate 14 til å observere WF personnel som hadde det kjekt med å kjøre "rally" med el-kjøretøyene på glattå. Utrolig at ingen kolliderte i det de rundet hjørne ved enden av terminalen ved gate 14 etter å ha utført noen spiraler. Hvor er sikkerhetskulturen i blant stuerne? Kort kveld hjemme før neste tur . Helgen skal tilbringes lengst borte fra fygeplassen. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Hurra he-e-e-elg!
Maa imidlertid lide meg gjennom arbeidsdagen foerst ... Bolaget er rammet av en kraftig influensaboelge .. folket i etasjen over meg har blit rammet i stort antall .. i min etasje har det vaert bedre, men maatte jage hjem han jeg deler kontor med onsdag. Haaper jeg slipper unna ... Ellers ligger det an til aa bli en vaat dag .. det regner godt ute naa, og det har ogsaa vaert litt bommeli-bom. Til kvelden er det meldt sne .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ute på tur
|
![]()
Da pakker jeg meg snart ned og inn på flyet her, og det er ikke lenge til jeg skal ut å farte igjen, om to uker blir det DXB med SAS.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra hovedstaden. Bare tre timer igjen til en ukes ferie i varme Marokko. Tripreport skal jeg lage. God helg!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Edinburgh. Her skinner solen og nå er det på tide å komme seg seg ut å få i seg en god English Breakfast. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
God "morgen". Ikke gøy og se at alle gleder seg til helgen som kommer. For min helg skal tilbringes på SVG så jeg gleder meg ikke akkurat. Så håper på fint vær på OSL hele helgen så vi slipper noe tull på den fronten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Sur og sinna LN-MOW ... kom ned siste bakken mot kontoret .. maatte stoppe for aa slippe noen busspassasjerer over veien - og bang - saa satt det en annen Corolla i baken paa min to dager gamle Corolla .... IDIOT!!!! Stor sprekk i stoetfangeren bak og den andre bilen fikk fronten slaatt godt in. Saa etter aa ha ordnet forsikringer og politirapport sitter jeg naa paa kontoret og skummer ... Men - ihvertfall ingen personskader .. det er alltid positivt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag
En kort arbeidsag er avsluttet, måtte også gå hjem tidligere da snuppa ikke var i form, og vi var nødt til å dele hjemme dagen... Så nå går det i tegnefilm og byggeklosser. På jobben har vi fått låne et par ansatte fra AMS som skal bidra litt den neste uken hvor det vil være særdeles hektisk på jobb. Tanken var veldig god, og han ene var ganske så flink og hoppet rett i jobb var på nett. Mens nummer to var i en litt annen liga.... Han var ikke direkte stødig.... Uansett, en genistrek fra AMS, da de får tilbake en godt trent innsjekksagent som har deltatt på helvetesuke ved OSL. For de skal få kjørt seg skikkelig den neste uka. Frihelg står for døren, og det er ikke direkte vondt. Ønsker en trivelig helg til alle S |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hva skjer på andre siden'a S, er det pga mangel på folk eller er det bare mange pax på KL om dagen?
![]() |
#19 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
Og i tillegg så skal CO åpne kl 0705 ut Mars pga sommertid i US of A. Så da blir siste uka med KLAF ganske tøff. 1275 hadde i dag 52 pax med onward til MIA..... og ingen ble sjekket på automat, alt på skranke... S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
OSL Slave
|
![]()
Fredagen er godt i gang, sov lenge idag og frokosten ble inntatt på Egon på byporten.
Sitter hjemme og bare gruer meg til ekstra søndagen min i helga .... skjer altid noe pisspå jobben når man er på ekstra vakt. Kvelden starter med en god biff, armkroken til dama og en ny film. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God FREDAG! | Concorde98 | Flyforum | 20 | 14-07-2017 20:37 |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |