![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal på studietur med klassen til London og Toulouse neste mandag!
Men vi har støtt på ett lite problem, og lurer derfor på om noen har noen ideer! Problemer er at vi har fått en ledig dag i London ettersom ingen har kunne tatt oss imot den dagen. Så langt har vi prøvd: Rolls Royce - Ville ikke ta oss imot BAE systems - Problemer pga sikkerhetsklareringer og noe greier Concorde at filton - nedlagt/ikke åpen BA engineering - Svarer ikke på mail Så da er det eneste alternativet igjen som jeg kommer på som er fly relatert - RAF museumet, men dette er ikke helt optimalt etter som vi skal på Imperial warmuseum i Duxford dagen etter, og da kan det bli litt mye museum (for noen i klassen). Så da lurer jeg på om noen vet om noe bra fly relatert som går å få komme å se på! Gjerne noe innfor design/vedlikehold! Allt innfor 3 timers kjøretur fra heathrow er akseptabelt! Kom med ideer! Takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Anbefaler Brooklands, tog fra Waterloo og ut til Weybridge (30-45min). http://en.wikipedia.org/wiki/Brooklands http://www.brooklandsmuseum.com/ Fra Weybridge stasjon taxi/buss eller 15 min spasertur. Gammel racerbane / flyplass med museum hvor dere kommer ombord i diverse litt eldre passasjerfly (blant annet Concorde), vindtunnel osv. Er i tillegg mulighet for å se klassiske racerbiler og spise lunsj der. Firmaet jeg arbeider for har hovedkontor rett ved siden så det har blitt noen turer innom. Eders Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Studietur med TC og BT | sarpingen87 | TripReports | 2 | 30-04-2011 13:29 |
Til England innhentet av asken | LN-KGL | TripReports | 19 | 06-06-2010 19:51 |
Billige billetter til Frankrike! | Twin Otter | Reiseforum | 9 | 13-05-2008 09:47 |
Det stunder mot vår og ny tur til England | LN-KGL | TripReports | 8 | 07-05-2007 16:44 |