![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
pluss litt mer normal Torp-trafikk:
![]() S5-AAR by andreas.aulin, on Flickr ![]() S5-AAR by andreas.aulin, on Flickr ![]() LN-WDI by andreas.aulin, on Flickr ![]() OH-UTI by andreas.aulin, on Flickr Denne burde vel snart få et nytt hjem... ![]() LN-RDO by andreas.aulin, on Flickr ![]() EI-DPH by andreas.aulin, on Flickr ![]() LN-WDG by andreas.aulin, on Flickr ![]() LN-WDG by andreas.aulin, on Flickr ![]() TC-FBV by andreas.aulin, on Flickr og til slutt en med propellen på taket ... ![]() LN-OCW by andreas.aulin, on Flickr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder av Adria Airways og Freebird.
Widerøe som tar av med "propell-skyer" og eksos bak var virkelig helt topp ![]() Noen av bildene var en anelse for lyse pga sola synes jeg. Hvis du skyter i raw bør du prøve å justere ned eksponeringen litt, hvis du ikke skyter i raw bør du begynne ![]() Jeg var en rask tur innom Torp torsdag ettermiddag, jeg fikk en slags hauk som stod stille i lufta som et helikopter på jakt etter byttedyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for tilbakemelding. Ja, jeg må nok sjekke eksponeringen litt nærmere... Det å redigere bildene med direkte sollys på skjermen var nok heller ikke et sjakktrekk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Heisann, mye flott på TRF. Flott å se det er variasjon. Skulle jo gjerne ønsket at du fikk med litt miljø også. Terminal, TWR o.l. hadde spritet opp for min del. Sist jeg var i TRF var det bare en plankehaug av ett bygg, og det begynner å bli noen år siden
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her var det flere flotte bilder av fly vi ikke ser veldig ofte.
Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flyr LN-RDO?
Ellers var det fine bilder! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skulle gjerne hatt noe bilder av terminalbygg og slikt, men tror det blir vanskelig da alle plassene å stå er på samme side av rwy som terminalbygget er. Den eneste muligheten er hvis man fotograferer mens flyene står ved gate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Pene bilder med Adria som høydare
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SVG Adria Airways | krølle | Spotteralerts | 0 | 10-10-2013 17:14 |
Atlantic Airways sin A319 med Problemer? | LN-KRF | Flyforum | 8 | 21-12-2012 14:54 |
HAU - Adria Airways, 22/29.9 13/26.10 | Trdfly | Spotteralerts | 0 | 25-07-2012 22:52 |
Andre TRF Adria Airways 24.09, 08.10 og 22.10 | andreas_a | Spotteralerts | 1 | 17-09-2011 12:21 |
Adria på Bodø besøk | Olebno | Bilder & foto | 0 | 22-09-2009 12:05 |