![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
En smule tabloid overskrift, men det ser ut som SAS og CO, klarer å ta ut mer penger på sine direkteruter.
Ifølge travelmarket sin flyprisindeks, har prisene på denne ruten økt med hele 37%, i forhold til prisen for to år siden. Nå er det vel ikke helt utenkelig at det er flere faktorer som spiller inn her, men det virker som det er en betalingsvilje for direkteflighter fra OSL - EWR. Den generelle prisstigningen på flighter ut fra Osl, om jeg ikke hørte helt feil på radioen her, har vært 3% hittil i år.. Som den øko flyveren jeg er, syns jeg ikke det er fryktelig vanskelig å finne turer til NYC fra OSL, til omlag 4500 kroner. Noe som er en liten 500 lapp opp fra hva det var for noen år siden.. Men nå kjenner ikke jeg datagrunnlaget til denne gjengen!
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Atlantic Airways har lagt rute til Barcelona ud til salg | Fysikeren | Flyforum | 5 | 17-02-2012 10:03 |
Sas rute Oslo - New York via Arlanda i vinter | stistens | Småprat | 62 | 12-01-2012 12:07 |
Iceland Express åpner rute til New York sommeren 2010 | Fokker 50 | Flyforum | 1 | 05-10-2009 23:14 |
SAS tenker grønt og sier ja til høyere flypriser... | Tommy777 | Flyforum | 4 | 20-12-2006 23:28 |