![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() Bildet er fra sommerferien da jeg fikk klapp til Bergen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Helt fint bilde og heldig du var som fikk sitte foran i bussen.
![]() Nå har du ikke postet dette i bildekritikk-tråden, men jeg tillater meg likevel å komme med noen spørsmål og kommentarer: - Hvorfor sort/hvitt? Min erfaring er at sort/hvitt egner seg best ved kontrastrike motiver og/eller motiver med tydelige linjer/perpektiver, og gjerne da som en litt kreativ effekt. Dette er et typisk dokumentasjonsfoto og da ville jeg i utgangspunktet styrt unna. Eneste argumentet jeg umiddelbart kan se for meg er at s/h kan maskere en del fargestøy som kommer ved høy ISO... - Hvorfor ikke få med litt mer av cockpit? Det finnes ikke detaljer utenfor vinduet som er verdt å bringe nærmere, så hvorfor ikke ta med litt mer av alt det spennende som finnes i dashbordet foran der? - Det er gjerne litt mørkt i cockpit, så uten blitz blir det vanskelig å få godt eksponerte bilder om man blender ned (uten veldig høy ISO). Det ser imidlertid ut som om dette bildet er tatt på største blender, dermed er det kun autopiloten som er skarp. Skulle gjerne ha hatt litt flere detaljer skarpe, det er i alle fall mitt ønske. Lykke til på neste klapptur og kom gjerne med flere bilder derfra! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY SE-RRB/LN-DYB - status | GF1 | Flyindivider | 80 | 21-05-2021 21:32 |
Tech på LN-DYB 1/12? | HenrikL92 | Register- og ATC-Forum | 0 | 01-12-2014 13:03 |
LN-DYB | OpelZafira | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-05-2013 21:04 |
LN-DYB ? Hvor idag ? | Lennart | Register- og ATC-Forum | 4 | 25-10-2009 21:41 |
LN-DYB er i gang | Lennart | Register- og ATC-Forum | 4 | 14-10-2009 14:24 |