![]() |
|
![]() |
#1 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Graver seg stadig lenger ned: http://www.aftenposten.no/reise/article2275877.ece
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det samme gjelder Ryanair også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I artikkelen fremstilles dette som villedende markedsføring fordi det kan gis inntrykk av at det er barnerabatt siden det er en egen rubrikk. Så lenge man får opp prisen på billettet bør vel de fleste klare å se hva det koster og at det ikke gis barnerabatt. Det er jo forståelig at de vil vite hvor mange passasjerer som er barn ombord. Storm i vannglass.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
selv om jeg er barnefar ser jeg ikke helt argumentasjonen for barnerabatt - en fireåring tar opp et sete i like stor grad som en 44åring... DFDS f.eks. gir ikke barnerabatt - "sover personen i en seng på lugaren, skal man betale for den sengen"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det er selvsagt sant, men da bør jo heller ikke selskapet late som om de har barnerabatt, som problemet her er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
ser ikke problemet, hvor på Sterling sine sider står det at det er barnerabatt?
bl.a. KLM tilbyr heller ikke barnerabatt på sine billigste kampanjebilletter.. dette her begynner snart å bli som i USA - hvor det må være advarsler for alt for at man ikke skal bli saksøkt eller hengt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
En 20kgs purk er vel billigere at transportere end en 120 kgs person! DFDS giver i øvrigt børnerabat, men KUN på catering hvilket vel giver mere mening.
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jan, du er inne på noe - men da burde vi vel alle på vekten? EB skulle da betale mer enn meg, mens Someone blir billigere? Jeg hadde en dansk foreleser i min korte karriære på juridisk fakultet og jeg vil sitere ham nå: "Vrøvl!"
Lufthansa tilbyr heller ikke barnerad\batt på sine laveste priser. Så, for en gangs skyld kan jeg ikke klage på Sterling. At de vil vite om det er et barn eller en voksen som resier kan vel muligens ha med vekt-og-balanse-beregninger å gjøre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
88kg....og svakt økende for øyeblikket
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor null poeng på SAS EB? | flyKSU | Reiseforum | 6 | 01-10-2013 09:09 |
Fueltillegget er null med FlyingBlue Award i Europa | Discus | Reiseforum | 8 | 14-06-2012 22:47 |
TG null-points ?? | SQ 777 | Reiseforum | 1 | 18-10-2009 17:14 |
Eneste passasjer - null rabatt | Trety | Flyforum | 11 | 21-12-2005 08:03 |