![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Nå trenger jeg litt hjelp fra kloke forumhoder!
Jeg har i et svakt øyeblikk (?) funnet ut at jeg har lyst til å slenge meg med på denne turen (http://hurtigruten.no/Verdenscruise/...-Buenos-Aires/). Har et par venner som prøver å forklare meg at jeg kommer meg rimeligere og ikke minst raskere til Buenos Aires med slike fly, men nå er jeg nå en gang fascinert av havet... Og det hadde vært litt kult og passert Atlanteren på gamlemåten.. Jeg kommer meg "gratis" til LPA med Cash Points fra Norwegian, så langt er alt såre vel.. Men det å komme seg "rimelig" fra Buenos Aires tilbake til Oslo, en vei, for en passelig stabel penger har vist seg vanskelig... Jeg finner tur retur priser til 7 lapper, mens enveisbiletter ligger på rundt 8 lapper. I en ideel verden hadde det passet meg ypperlig å finne enveisbillett til 5 000.. Nå kan det hende det er en umulighet, men det hadde vært bra med noen tips i jakten på billigbiletten.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Buenos Aires | Glean EBG | Reiseforum | 5 | 03-01-2016 15:32 |
AEP (Buenos Aires) i Oktober | rhusberg | Bilder & foto | 4 | 04-12-2014 21:49 |
LH birdstrike i Buenos Aires | SQ 777 | Flyforum | 5 | 24-02-2011 15:30 |
Sykkeltur fra Buenos Aires til Rio de Janeiro | MartinL | TripReports | 21 | 12-12-2009 19:43 |
God Soendag fra Buenos Aires | LN-MOW | Flyforum | 4 | 27-02-2006 07:45 |