![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
OPPDATERT
Hei! Dette er min første TR på dette forumet, så kritikk på hva jeg må gjøre bedre neste gang tas imot med takk! ![]() Får vel da begynne på TR-en: DEL 1 7.juli 2011 SK4016 SVG-OSL Dagen startet med nokså fint vær i Sandnes, også fint vær på Sola. Da vi kom inn i flyet var det ett helt normalt SAS-fly vi kom inn i, ingenting spesielt. Det eneste jeg tenkte på da var og komme oss i luften. Etter en stund i gaten ble vi pushet ut og vi begynte å taxe. Etter litt taxing så jeg at noen hadde flyttet plattformen, og da fikk jeg sett hvor den ble plassert: ![]() ![]() Vi lettet fra RWY18 og svingte mot venstre, og etterhvert kunne jeg bruke kameraet til å zoome inn på huset mitt. Her er noen bilder fra flighten: ![]() ![]() ![]() Vi nærmet oss OSL, og der var det ikke så fint vær: ![]() Vi landet og brukte en evighet på å komme til gate. ![]() ![]() Når vi kom inn var det lenge til neste fly gikk, og da bestemte jeg og søsteren min at vi skulle spise på Pizza Hut, noe som mamma og pappa ikke likte så godt! ![]() TP507 OSL-LIS Det var endelig klart for å gå til gaten, og gjøre oss klar for boarding. ![]() Vi gikk inn i flyet, og der var det fint! Store gode seter, god service og blid besetning! ![]() ![]() Det ble satt på en film etterhvert som alle hadde komt inn på flyet. ![]() Vi pushet ut og begynte taxingen, da startet feriehumøret mitt - BLID uansett (nesten)! ![]() Under takeoff kunne vi se flyet til Iron Maiden!?! ![]() Fint fly: ![]() Kjempegod mat, anbefales! ![]() ![]() ![]() Del 2 kommer senere, eller imorgen! -Christian Last edited by chrSVGa380; 29-07-2011 at 12:20. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-FRA-LHR-LIS-TMS-LIS-OSL (Sao Tome and Principe) | Hypern | TripReports | 9 | 30-03-2016 15:20 |
Trip report SVG-OSL-LIS-OSL-SVG | sirpjalle | TripReports | 15 | 23-08-2011 13:49 |
Blokkerte midtseter på TAP OSL-LIS | blazius | Reiseforum | 1 | 11-02-2011 11:05 |
TAP starter nonstop på LIS-OSL...... | vadheim | Flyforum | 17 | 30-11-2006 06:23 |