![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noen flere av dere som merker dette eller er jeg unik?
![]() Jeg skal innrømme at fugler er min absolutte favoritt-dyreart, og det har de alltid vært, nettopp fordi de kan fly. Ja, fugleinteressen dukka opp lenge før selve fly-interessen skal jeg innrømme, dyra har alltid fascinert meg. Og om det ikke akkurat er selve fuglene, er det noen av dere som liksom har satt dere sånn skikkelig inn i åssen de forskjellige vingene virker hvordan osv,hvordan en fugl egentlig flyr? Jeg har prøvd, men er visst ikke helt smart nok til å forstå det skjønner jeg. ![]() Noen av dere som har fulgt linken mellom fuglevinger og flyhistorien og dratt det videre ditover? Har som sagt prøvd jeg men datt visst av lasset en plass. ![]() Men wow, ikke rart mennesker kunne tenke seg å fly som en fugl... Sånn på ordentlig. Synd det er fysisk umulig men godt vi har flya våre da! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg tror det ja. Men hos meg kom fly først, så fugl hehe
Når man først har et skikkelig teleobjektiv må det brukes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly mellom kanariøyene? | Madman | Reiseforum | 4 | 26-11-2010 06:40 |
Frekvenser mellom fly og tårn | Trash2000 | Register- og ATC-Forum | 28 | 07-09-2010 22:18 |
Setevalg og sikkerhet, en sammenheng ifølge noen? | Someone | Flyforum | 30 | 08-01-2008 00:10 |
Uten sammenheng .. diverse bilder | LN-MOW | Bilder & foto | 9 | 18-12-2007 10:40 |
AVSTANDER MELLOM FLY | ENGM RAMP | Flyforum | 2 | 09-11-2005 22:39 |