![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen alle sammen! En tidlig start her i Bergen. Nå skal morgenflyene om litt motta sin catering på Flesland. Ha en fin dag!
Hilsen Solguden |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man klar for en ny uke. Været er ganske ok, overskyet, men varmt og. Får satse på at det holder seg, og at det ikke blir bløt ute i løpet av dagen. Blir noen sene dager denne uken her, da man er ukens utvalgte og har vaktuke. Er noe dritt dette her, men det er jo kjekt å få betydelig mer på lønnskonto neste måned ![]() Ha en fin en forumister!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo,
På plass på kontoret. Planen er å unnagjøre en forholdsvis kort dag, for så å trene og ta det rolig i solen med dama senere. Ønsker alle en fin dag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Merket det litt på formen at middagen igår ble hyggeligere enn planlagt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Akersgata! Ting er i ferd med å normalisere seg i mediene når det atter gis plass til å omtale ungdommers sydenfyll. Og bra er vel det, på sett og vis. Ha en fornøyelig sommermandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Grå morgen fra Trondheim
På plass på jobb-ferien er over, og det merkes. Gårdagen ble brukt til å bestille billetter til Oslo,Stockholm,Helsinki og tilbake, samt legge inn en liten request på Optiontown... ![]() Ønsker alle en flott dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Krsand!
Her skinner solen og jeg er på kontoret. Satser på å være litt effektiv så jeg kan avspasere et par timer i ettermiddag så man kan komme seg på sjøen/havet/hytta! Det er jo forøvrig betimelig av meteorolygene å melde masser av regnvær både fredag, lørdag og søndag som kommer. Tyyyyyypisk! Er det rart at jeg drikker?? ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny uke, ny måned... Kalenderen viser august, og det er også måneden som er nevnt i tre mailer jeg har liggende fra forskjellige flyselskaper som skal flys dennne måneden - ett av de blir et nytt bekjentskap. Bare jobbe 14 arbeidsdager til nå
![]() God mandag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Endelig fri etter 4 fulle dager og nærmere 50t på Gardermoen!
Det planlegges en liten mileagerun i høst, planen er OnePass Elite før 31DEC. Kan forresten noen kloke hoder her bekrefte at om man er elite før 1JAN12 så "dobler" UA/CO status'en i 2012 da de slår sammen sine to FT-program? Anyways, +27 grader i skyggen - solen skinner delvis gjennom dis og TCU's.. tror man får hive seg på sykkelen noen mil.
![]() |
#10 |
Amatør
|
![]()
Første arbeidsdag etter ferien har fungert NOENLUNDE bra, regner med at effektivheten er på topp imorgen igjen!
Ser 7-eleven har tilbud på frozen yoghurt igjen, det blir vel en pre-dinner idag da.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra LHR T5 Galleries South. Ankom fra JFK med BA182, som egentlig skulle værrt flydd med 77W, men BA har visst hatt lightning strike på to av tre fly, så blei 744 i stedet. Setemessig spillte det liten rolle siden det var en low-j, og jeg hadde valgt 20A (når setekartet fortsatt sa 77W) som har samme fordeler på low-j 747 og 77W. Snart BA768 og back to reality...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Goood morgen fra en solfylt Bainbridge Island! OK tur over med Delta via MSP - pakkfullt hele veien, men turen går merkbart raskere med internett ombord. Ankom leiehuset som planlagt og avsluttet kvelden hos noen venner som disket opp med både det ene og det andre ...
Noterte meg at DYU sto strategisk plassert - den skal visst hjem i dag. Men nå er det frokost! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Free Luigi
|
![]()
G'morg....ettermiddag fra Bodø Lufthavn. To forumister sitter og loker uten noe vettugt å gjøre, pga tåke som førte til cancelled flight til RET-NVK-ENEN-BOO.... Jau jau.
Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God kveld fra Drammen!
Vært en ganske rolig dag. Vurderte en tur opp til OSL, men når jeg satt her hjemme og så Austrian 737-700 på vei tilbake til Vienna ga jeg opp med en gang, med så dårlig "start på dagen" ville vel resten av dagen også bare blitt en ren skandale. Velvel, blir en tur til Oslo ikveld for kveldsfotografering av Eurodam og AIDAcara ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Ooooooh .... En Turkish 777 rett over huset..... :-D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Slik funker det nå: Statusen du hadde opptjent i 2010, ble lagt sammen og matchet. La oss f.eks. se på Reidar og meg. Reidar opptjente litt over 75K EQM hos CO og ble Platinum, han blir da matchet til United Premier Executive. Jeg hadde 150K United EQM og 29K CO EQM, min totale opptjening ble 179K EQM og jeg fikk da oppgradering to CO Platinum. Dette gjøres kun dette året og er en manuel prosess og kan gjøres her: http://www.mileageplusmergerupdates.com/en/mp/Welcome Så når du har opptjent 25K EQM med CO, matcher man da til United Premier, men det er egentlig ingen vits siden OnePass opphører 1. Januar. Dobbel status får man ikke, kun samme status i begge programmer, har man EQM i begge, kan disse kombineres og man KAN da få høyere status dersom man har over 50K EQM Enkelt, ikke sant? ![]() God formiddag fra Chicago. Her er det fortsatt varmt og godt. Flytting på programmet i helgen til en HERLIG kåk på North Shore, mye svetting, men verdt det! Støl er man også. Etter ny kåk med diverse møblementer og ny bil, venter man med glede på bonusen som kommer 15. august. Omaha onsdag med overnatting til torsdag, møter i Chicago fredagsmorran før man setter kursen til Sacramento for å besøke "svigers" i helgen. Last edited by Tommy777; 01-08-2011 at 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag, første dag på jobb etter ferien....det var litt tungt, men det hjalp at vi har mulighet for lunsj utendørs (dog uten utepils). Rakk også en sykkeltur etter jobb, man får nyte sommeren mens den er her.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandagsmorgen. | Hickok | Flyforum | 21 | 18-07-2011 23:02 |
God mandagsmorgen.. | pgaa | Flyforum | 9 | 05-04-2011 15:03 |
God mandagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 39 | 12-01-2011 07:15 |