![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var man klar for ukas første morravakt her i nord. *Gjeeeeesp* Snøvær på tur på jobb var ikke akkurat det man satte mest pris på så her tidlig på morrakvisten.. Men det går seg vel til tenker jeg :-)
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen verden og god kveld Amerika!
Her i Alpharetta begynte det aa sne for ca en time siden, og det ligger allerede et tykt teppe utenfor. Fortsetter det i dette tempoet, har vi en halvmeter foer frokost. Skolene over omtrent hele staten er stengt og guvernoeren har erklaert krisetilstand. Sneen vil etterhvert avloeses av freezing rain og is saa det ser ut som at vi kan faa en foersteklasses isstorm foer dette er over. Og sist vi hadde det var vi uten stroem i to dager .. La oss haape det gaar bedre denne gangen, Velvel - da faar vi se hvordan det ser ut naar dagslyset kommer ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Tokyo! Kom med SK983 i dag, og skal tilbake med LH711(A380) i morgen!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra GA terminalen på OSL!!
Wingman: God tur!! husk bilder!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra rad 29 på DY1314 til gatwick. Flyet ser ut til å bli ca 70 % fullt og ledig midtsete er så godt som sikret. Avgang om 10 minutt og foreløpig ser alt bra ut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man endelig tilbake på jobb for første gang i 2011! Skal bli godt å brette opp armene, og komme seg i gang med diverse arbeid etter å ha vært hjemme en uke med syke barn! ![]() Vel, kaffekoppen er på pulten og jeg begynner å våkne, så da er det vel bare å sette i gang..... ![]()
![]() |
#7 |
Banned
|
![]()
Snart legge seg etter em ren data spill natt og så er det opp igjen kl 8 for og gå på skolem :P Håper det går fint
![]() Ellers en God Morgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hepp hepp. Lang helg full av begivenheter ble avsluttet med femte bond filmen "You only live twice" i sofaen i går kveld. Nå er det ny uke og man er godt spente på hva den vil bringe. Først skal man på jobb og i kveld skal man teste resultatet av DY's nyttårssalg på en kjapp kveldstur til OSL. Håper på fint vær og friske fly sånn at jeg kommer meg hjem til i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra BGO, hvor skuffelsen over at Narvesen har avsluttet sin "Alle pølser kr 19"-kampanje var stor (ja, jeg vet det er litt tidlig for pølser
![]() OSL neste. Kanskje kampanjen ikke er avsluttet det...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Ingenting er verre når man står opp og ser at man er tom for kaffe. En rask spurt til butikken på morran ble starten på dagen. Mildt er det ute også.......
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Trøtt som faen som ellers på en vanlig mandag, men på tide å komme seg på jobb. En poltur står på programmet i ettermiddag, før en skitur en planlagt i kveld. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Oslo T-banedrift begynte dagen med strømbrudd og jeg er dermed forsinket. Håper dagen blir bedre etterhvert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Oslo. Merker at folk starter senere på jobb her enn i Bergen. Godt med en rolig start på dagen, og 10 min reisetid istedet for 2,5 timer til kontor i Bergen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
#METAR 100620Z 25013KT 2200 -SN VV017 M03/M04 Q0986
TAF 100500Z 1006/1015 23010KT 5000 -SHSN BKN012 TEMPO 1006/1013 25015G25KT 1000 SHSN VV005 BECMG 1013/1015 BKN020: Overstående betyr grounded frem til -i alle fall - 12 00. Kaffe og lesing frem til da . Ha en god dag alle forumister:-)))) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Ser ut til at det blir en fin dag idag, blir litt indretjeneste idag, men ikveld kan belønningen bli desto større..... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
G'morgen! Føler at blodtyper, gener og arv er like interessant som å glo i taket. Godt det er en kort dag på skolen. Ha en god dag forumister!
![]()
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
"God" morgen også fra Krsand!
Gradestokken var på den røde siden i dag. Håper mest mulig av det hvite herket smelter i dag da. Selv om de fortatt er mye å ta av. Jeg er lei av skøytebane nå. Lottogevinsten uteble denne lørdagen også, så da må man nok ta til takke med gamlelandet og jobben denne vinteren også. Iallefall frem til onsdag eller til lørdag, eller til neste onsdag, eller til neste lørdag, eller til...... jaja, det er jo lov å drømme seg litt bort. Det er nok derfor jeg drikker. Ser ikke ut til å bli noen reisevirksomhet på meg denne uka heller. Utsettelser, utsettelser! I kveld skal det forøvrig bakes i heimen da BF jr fyller 6 i morgen! Skal si tida flyr! Jaja! Back to work! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra et litt kaldt og klart TOS! Ikke lenge før sola kommer tilbake, se på himmelen her http://weather.cs.uit.no/.
Eller blir det TOS-OSL-ARN i ettermiddag, ARN-RNB-ARN-OSL imorra og OSL-TOS på onsdags morgen siden SAS ikke har fått igang kveldsflyet til TOS enda. Så TOS-OSL på torsdag og OSL-TOS på fredag.....ja ja, godt å komme igang igjen på nyåret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Kløfta, her er det kanskje en plussgrad og rent trivelig "påskevær", jeg driver å fortrenger at det enda kommer til å være mye kulde og snø før våren kommer og tar oss..
Dagen skal gå med til kontor og husarbeide på ettermiddagen.. Kjørte en kollega til OSL for en time siden og angret bittert på at kameraet ikke lå i bilen, så ut til å være knallfine forhold for en liten halvtime på vollen.. #!"€!"#%€%
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansund og Atlanten VGS!
METAR 100920Z 23017KT 1500 SN VV004 00/M01 Q0992 Alt står oppe på KSU, ingen kommer ned og intet går opp. Fergene sliter og hurtigbåten ligger til kai med tauverk i drevet. Møtet som er planlagt for dagen er avlyst på grunn av elendige kjøreforhold. Så en flott dag altså ![]() Ha en mye bedre dag ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandagsmorgen! | Solguden | Flyforum | 16 | 01-08-2011 19:00 |
God mandagsmorgen. | Hickok | Flyforum | 21 | 18-07-2011 23:02 |
God mandagsmorgen.. | pgaa | Flyforum | 9 | 05-04-2011 15:03 |
God Mandagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 17 | 07-06-2010 16:38 |
God Mandagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 16 | 19-10-2009 19:06 |