![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Reiste med FR i helgen, var stappfullt som vanlig. Klientellet bestod av over gjennomsnittet fulle polakker hovedsaklig.
Fikk beskjed om at trillekofferten måtte under setet foran meg så av bildene kan dere se at det det ble litt trangt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ikke plass opp i hattehylla regner med. Ikke noe grunn til å bli irritert i alle fall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Det er jo begrenset hvor mye håndbagasje man kan få plass til i en B737-800, enten det er Ryanair eller SAS som flyr. Det er ikke plass til 189 trillekofferter i hattehyllene. Hvis alle har med seg "kvoten" sin blir noen nødt til å plassere håndbagasjen under setet foran seg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Betaler man et par hundrelapper så slipper man jo dette problemet da
![]() Jeg syntes det er en uting med all håndbasasjen om dagen - det holder med en bok, et par kredittkort og ett brett imovane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Enig, og jeg blir litt småirritert når andre passasjerer på radene bak tar opp all hattehylle-plassen til rad 1. Der kan man som kjent ikke legge noe under setet foran. Litt kjedelig når man kun har en jakke og evt en liten pc-veske, og ikke har noe sted å gjøre av det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
De fleste bare dytter greiene sine inn, så det kan ofte være godt med plass å finne hvis man rydder litt. Det har berget meg mer enn en gang når jeg har kommet sent ombord ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med comeback Torp-Stansted - Og andre Ryanair Torp nyheter | Someone | Flyforum | 57 | 31-01-2025 13:24 |
Ryanair Sun - Ryanair satser på polsk charter -> Blir Ryanair Buzz | Someone | Flyforum | 17 | 06-09-2021 11:18 |
Alt som er galt med Ryanair (var: Ryanair øker i Norge (splittet)) | LN-VLE | Småprat | 24 | 19-04-2013 11:18 |
Knyttnevetesten... | LN-FHU | Flyforum | 4 | 25-12-2007 14:31 |