![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
Location: ENBR/BGO
Posts: 1,882
|
![]()
Mener dette har vært oppe før, men hva var det som gjorde at det er så populært å registrere SAS fly i Norge, gjerne ikke med en gang når flyet er nytt, men etter hvert.
Gjorde en opptelling på hva som er registrert hvor, etter Plane-Spotter.com's flåteliste. Telte ikke med MD-90'ene i og med at de snart er ute av flåten likevel, tror nok også listen er litt feil ettersom SAS hele tiden omstrukturerer flåten. Her er antallet mellom de tre landene: SE-reg 24 OY-reg 38 LN-reg 91 For engangs skyld er Norge størst på noe ![]() Har ikke telt med tidligere Braathens 737'er LN-BU*, LN-BR* og LN-TU*
__________________
Upcoming Flights: |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS-registreringer 2012-2013 | KAB | Register- og ATC-Forum | 1 | 02-05-2014 07:22 |
SAS A340 og registreringer | kjeandersen | Småprat | 11 | 27-06-2012 23:58 |
SAS registreringer - 2007 | ThePlanespotter1 | Register- og ATC-Forum | 9 | 04-08-2011 21:34 |
SAS-registreringer fra 2006 | pilot94 | Register- og ATC-Forum | 2 | 02-04-2011 12:56 |
Ikke bare SAS som vil starte PVG, krig mellom LAX og PVG startet mellom UA og AA | Tommy777 | Flyforum | 0 | 15-10-2010 01:40 |