![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hei. Kikket på denne youtubevideoen fra USA hvor en sikkerhetskontrollør visiterte et lite barn. Foreldrene hennes "raser" over hendelsen. Så på klippet og prøvde å være meget objektiv men kan ikke se at dette burde få foreldre til å reagere så kraftig. Jeg kan skjønne at vi våker ekstra godt over våre håpefulle men hva mener forumistene om innholdet i denne videoen?
Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen sak aa smugle stygge greier paa poden - det har vaert gjort foer. Men det er mange maater aa gjoere det paa ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Stjeler en kommentar fra en annen artikkel om episoden, som jeg syntes var god.
Det hadde kanskje vært diplomatisk og terapeutisk best, dersom sikkerhetsvakten først hadde kroppsvisittert mammaen eller pappaen, for å vise at dette ikke var noe farlig i det hele tatt. For det kan sikkert oppleves litt traumatisk for små barn, å bli kroppsvisittert, slik.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
PR kåte mennesker på sitt beste..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Er det ikke foreldrenes sin plikt å opplyse sine barn om at man risikerer å bli kroppsvissitert på en flyplass? Jeg har selv hatt med barn på sin første flytur og har informert dem godt om hva de kan forvente seg på en flyplass hvor sikkerheten er i høysete.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sikkerhetskontroll og softgun/lekevåpen | VirreVapp | Reiseforum | 5 | 15-06-2011 12:35 |
Fremtidens sikkerhetskontroll uten kø! | C130 | Flyforum | 6 | 07-06-2011 21:15 |
Sikkerhetskontroll | RSL | Flyforum | 7 | 15-10-2008 00:28 |
Piloter slipper sikkerhetskontroll | LN-MOW | Flyforum | 5 | 23-07-2008 13:14 |