![]() |
|
![]() |
#1 |
Flysitter
|
![]()
God lørdag ifra birkebeiner byen Lillehammer. En lang natte vakt er snart over. Ikke fått gjort stort for frøken M.Kleppa med jernbane Norge i natt fordi mye gods som tydeligvis skulle vært flyttet før påske så sporet har vært opptatt det meste av natta. Men har hatt god selskap og underholdning av Flyprats gamle tråder. Fikk lest hele Kair/Krabi tråden å den burde vært filmmatisert. Pax go home. Snart hjem å sove før middag med frøkna og ny nattavakt. Snart påskeferie. Ha en knall dag forumister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God Morgen fra Oslo..
Ikke så mye som står på programmet idag, bortsett fra årets første besøk på golfbanen skal foregå. Godt at sesongen mer eller mindre kan startes. Ellers får man vel finne seg en eller annen fotballkamp fra England å se på.. En flott dag ønskes alle ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det på tide å få i seg noe frokost. En halv kanne med kaffe er allerede unnagjort! Blir en dag fylt med mye, vaske bile(er), skifte dekk, handle og mye mer... Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Frokost er inntatt og en storoppryddning er gjennomført. Barna i Romania kan se frem til nye klær, og knarkerne på Plata nye boblejakker....den lilla jeg nå sender avsted passer jo inn i stereotypen der. Men den var stilig når jeg kjøpte den for 15 år siden. Men da har i det minste dama fått plass på "gutterommet" mitt på hytta, til alt hun har dratt med seg
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag fra Fagerborg, er ikke helt i påskeferiemodus ennå ettersom det skal jobbes mandag og tirsdag, men så vender jeg (rød)nesen mot Trondheim.
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Trondheim
![]() Her er det forberedelser til dåp i morra. Gutten min skal få sitt navn og slektsnavn i kirken,og deretter blir det stor fest for slekt og venner. I ettermiddag skal det forberedes med potetskrelling og pynting av lokale. Ønsker alle en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God lørdag her fra Krsand hvor solen skinner!
Jeg har sovet lenge ettersom jeg var på jobb i natt, og nå ser det visst ut til at jeg må på jobb til natta igjen også. Jaja. Godt det er endel fridager i påsken da! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God midt på dagen fra den nøgne Ø, Otterøya, utafor DDE landsbyen.
Har vært relativt oppe for å hjelpe høvdingen med diverse forefallent gårdsarbeid, før våren setter inn for alle penga. Men vi måtte kapitulerer for mye snø i skogkantene, vind og regn i en herlig kombinasjon. Så da ble det kaffe, lesing av Magasinet, Flyprat, Namdalsavisa +++ Satser på bedre vær utover påska, så vi får shina godset til sommer og sol, triveligere å rake plen når det er sol! I kveld er jeg påmeldt som sjåfør og skal følgelig ikke skeie ut, men det ligger en sadel (nakkestykke/ryggstykke), av hjort og godgjør seg i ovnen, så det skal vel gå bra med meg, selv uten rødvin i glasset. Ha en fortsatt god dag og kveld når den tid kommer godt folk!
![]() |
#9 |
Legal Eagle
|
![]()
God sommerettermiddag fra Rygge!
Her er det varmt og behagelig, gresset er i ferd med å bli grønt, Ryanair flyr tett, og jeg fikk plutselig behov for en løpetur(!). Hva skjer? Må være en kombinasjon av 40-årskrise og at varmen minner en om at en ny bikinisesong nærmer seg... Ha en overvettes fin lørdag, alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det kan løses ved at man dropper bikinien eller at man nøyer seg med å se på de som har bikini og selv ifører seg en større skjorte. Det har vært min taktikk i flere år.
![]() God dag fra Akesgata. Arbeidsdagen er snart over. Og da bør man finne seg et sted i solen for å ta en titt på de snart bikinikledde. ![]() Ellers ser det ut til at jeg av min arbeidsgiver er blitt pålagt å konsumere 1,8 kg påskeeggsnop i løpet av en ukes tid. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen ja ... da har stormen passert og lagt igjen betydelige oedeleggelser i sin vake. Vi slapp billig unna, men jaggu var det rock'n'roll i gaar kveld ... Haggelen var vel det verste - herregud som det braakte da det hamret som verst mot taket. Bilene var heldigvis trygt i garasjen.
Naa skinner solen men alle kampene til guttungen er kansellert pga oversvoemmelse. Har noen aerender paa morran men haaper aa vaere hjemme til ManC-ManU senere .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Rauland. Noe begrenset med snø her, men er da noen nedfarter åpne, samt et par kilometer bortoverløyper, så noe skiaktiviteter blir det nok. Om ikke så er eksamen ikke så langt unna, så man skal nok klare og holde seg sysselsatt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Tuner inn direkte fra Fiskfjorden, sør for Evenes. Meget variabelt snødekke. Men det blir vel skitur på fjellet uansett. Glemte fellene hjemme, da, den er litt lei. Gooood påske(ferie)! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - her har man vært en tur i skogen og opp på en "fjellknaus" i finværet. Sittet og dinglet med beina på Skaugumsåsen, drukket kaffe og spist sjokolade og sett på Oslofjorden og dalstrøka rundt noen timer. Varmt og vindstille. Absolutt en behagelig dag.
Ha en fin kveld, banditter.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]()
Jeg kunne sagt god morgen fra bartebyen Tr.heim og god ettermiddag fra oslo, hentet mc i Brønnøysund i går... tok hurtigruta til Tr.heim.
Skikkelig møkkavær frem til Berkåk, derfra og til Oslo over Dovre og Gjøvik var det tørre veier og en fin tur. Tripptelleren stoppet på 52,8 mil. (Tr.heim - Lørenskog) Sykkelen: BMW K1200RS hurvert |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her i huset har det vært problem på problem med internettforbindelsen. Kom i "skade" for å oppgradere fra IE7 til IE9, og det viste seg å bestå i å åpne en hermetikkboks med meitemark! Jeg har hatt en favorittliste med nærmere 200 favorittsteder, og den har forsvunnet totalt. Jeg har ikke mulighet til å legge til favoritter heller. Eneste nettstedene mine jeg har mulighet til å oppsøke er de jeg kan adressen til. Flyprat er en av få.
May Windows f*** in Hell!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Favorittene dine er der de FBU 4EVER, følg denne linken så vil du finne dem
![]()
![]() |
|
|
![]() |