![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En tidlig lørdag morgen på OSL. Trodde det var mer folk her faktisk. Har vært stinn brakke her før kl 04 30. Første dag i ferien og Alcudia og Mallorca er i vente 1 uke. Thomas Cook ventes inn 1 time forsinket men satser på at vi kommer oss avgårde i rute likevel kl 07. Ser ut til og bli en ny varm dag i Norge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Får si god natt fra ATL. Nok en varm og fuktig dag. Om 48 timer sover man forhåpentligvis o/b på DL ATL-AMS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Her sitter man på havna i Lavrio og venter på transporten fra hotellet skal hente oss. Lurer på om disse har forstått konseptet barnesete som vi har bedt om og fått bekreftet.....til nå har ikke det helt slått til her i Hellas. Etter en uke på båt gynger det fortsatt, men ser frem til en laaaang dusj.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Morn fra Oschlo og varmen. I går kveld så vi årets film på kino; Minions i 3D/eng/utekstet. Lenge siden en film har fått meg til å le så mye over lang tid!
I dag blir d bading og sushi laging ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Virker å bli en varm dag i Oslo. En tur ut for øl og mat på ettermiddagen kan ikke skade. Ha en god lørdag, med eller uten øl og mat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Sandefjord. Her er det grått...
Begynner å få nok av å surre rundt her føler jeg, heldigvis er det avreise og ferieferie onsdag morgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Det tegner til å bli en varm dag også her. Varmere enn i Porto hvor vi kom fra i går. Men varmest var Frankfurt i går! 37 grader møtte oss når vi skulle busses til terminalen!
En flott lørdag ønskes alle forumister rundt omkring! ☺ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Snillfjorden!
![]() Sola skinner og temperaturen ligger rundt 20-23 et sted. Her har en alt gjort et godt arbeidslag og slått gresset ned langs gårdsveien, et sted mellom 50-80 meter tenker jeg den er. En god påfølgende dusj er også unnagjort så nå spises det en noget forsinket frokost med Tour De France på TVen, aldri en sommer uten. Litt senere dropper moder'n innom for middag. ![]() Ha en strålende dag rundt om i verden!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Svett dag fra Berlin. Nattoget gikk udramatisk - fikk en 6 mannskupe for meg selv. Ikke verdens beste søvn men er overraskende godt opplagt. Avgang Warszawa om 37 min. Grunn for dyre hotell i Berlin. Og prisnivået sikkert ned mot Bratislava
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann fra Granada. Her er det 42 grader as we speak, så det frister lite å være utendørs på denne tiden av døgnet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God ettermiddag fra Pula. Har prøvd sløve ved hotellet idag, men det er ikke enkelt. Klarer ikke 10 min på solseng før jeg bare må gjøre noe.
Hadde bare tenkt kjøpe en suvenir, men den er ikke lett å finne. T-skjorte med "I ♥ <bynavn>" finner man absolutt overalt, men ikke i Pula. Tenkte å bruke den på min neste tur som er til Sverige. Ha en god en alle som har problemer med å finne souvenirer.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Javisst! Alhambra var ganske likt Topkapi i mine øyne men Generalife var veldig flott. Sacromonte og Albaycin stikker frem som all time favorittbydeler for min del. Hadde ikke takket nei til et lite krypinn der. Også så god vin å gitt
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Happy lørdag morgen folkens | ATC-flyradar | Flyforum | 31 | 20-08-2017 03:46 |
God lørdag morgen folkens. | ATC-flyradar | Flyforum | 11 | 19-09-2015 16:49 |
God lørdag folkens. | ATC-flyradar | Flyforum | 12 | 05-09-2015 12:09 |