![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Goooood morgen forumister!
Da var det øyestraks helg. Noen timer på jobb,....(så er det pinadø helg igjen!) Vel, vått og grått ute, men det er 6-7 pluss grader i det minste, så man skal vel ikke klage. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Wels i Østerike.
Siste kursdag står for tur, før en avsluttende fest og en sikkert noget tung (i hodet) tur tilbake mot gamlelandet på mårrå. En god dag til dere alle, her er det meldt 20 varmegrader i dag!! :-D
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag fra Emirates Lounge i BKK, hvor jeg venter på neste etappe med A380 til HKG, på 1. klasse, om noen timer
![]() w |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra FBU. Her har man vært på jobb 1 time alt. Men dette blir nok en fin dag og ikke minst en fin helg. Våren virker å ha kommet til Oslo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Helg tok man igår, så dagen idag blir mer eller mindre av det sløve slaget. Men det er gjort plass til en runde shopping, selv om det er gørr kjedelig - må det gjøres en gang i blandt. Ha en fin fredag alle ![]()
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
God morgen
![]() Visjoner, medarbeider, framtidsrettet OG proaktiv. Jepp, der var de ![]() Ha en fin dag de som føler for det ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Strålende solskinn og endelig fredag. Riktignok forsøkte Trafikksjefensetat å forsure morgenen (se bilde), men de må prøve hardere enn det. På tide å kaste seg over arbeidsoppgavene før kursen settes mot Tjøme for å snylte litt på svigers i helgen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Quote:
Men det var igår. På Nærsnes skinner solen og man har vært oppe i en time allerede. Frokost venter, så blir det ommlegging til splitter nye Pirelli sommerdekk på Alfalfa Romeo'en. Legebesøk og forlenget sykemelding senere. Ha en fin dag.
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Her sitter housewife Joe og venter på skorstensfeieren. Artig. Samtidig legger de tydeligvis ny asfalt på fortauet utenfor, hvilket innebærer at det står en kar med trykkborr eller hva sånne ting man borrer i asfalt med måtte hete, tre-fire meter unna sengen min. Jaja, får ta med meg avisen til kjøkkenet og håpe feieren dukker opp etterhvert.
Ha en god weekend! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra Trondheim
Her startet dagen med tidenes PC-kræsj på min plass kl.0730,idet dørene åpnes på bruket, og er først nå oppe å går igjen.... ![]() Men nå er det oppe og halter igjen, og det medfører at jeg får meg helt ny stasjonær arbeidsbenk ![]() ![]() Utover det er det fredag,og den skal brukes til kos og god mat ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag. Gårsdagen var ganske hektisk, med test av Point Merge, diverse jobbmøter og et spontan-fly-og-mat-møte på kvelden.
I ettermiddag blir det å fyre opp "raketten", plukke opp dc-8-ern for en helg på fjellet med kolleger. Ha en fin fredag!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Vårlig morgen fra Sandefjord. Ikke noen uheldige møter med offentlige etater, selv om jeg sikkert møtte halvparten av byens politistyrker på vei til skolen idag, hvor en av de sto med laser. Den andre halvparten var nok på andre siden av byen i forbindelse med en påkjøring.
Ellers så fant jeg ut at jeg bare har seks dager igjen på skolen, før man begynner på med exams i mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her har man funnet gullstuen på ARN etter en hyggelig aften på Berns i Stockholm i går. Nå går snart turen hjemmover via CPH, så håper jeg at trafikken går som den skal i dag, da jeg ikke har lyst til å tilbringe fredagsettermiddagen på en flyplass.
God helg!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Amatør
|
![]()
God morgen, øh, formiddag. Nå skulle jeg egentlig sitte i Dublin og nyte en iskald Guiness men istedenfor så ble det en tur til legekontoret og å følge mine SK flyvinger på flightmemory..
Sjukmeldt til og med mandagen forløplig, men håper at det går over kjapt så jeg kan bruke helgen til andre ting enn å slite ut sofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag fra Moss!
Knallvær i dag, flott når jeg har fri. Skal bruke resten av dagen til å slappe av, da det er arbeidsdag i morgen. Ståle, god bedring, og håper du er frisk til 28. april. ![]() Ha en fin dag, og en god helg til dere som er så heldige ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Amatør
|
![]()
Takker Glenn, første gangen legen måtte skrive ut sjukmelding så alt er nytt her..hehehe. Hadde nå sett frem til en litt lengre tur i MD82 mandagen Dublin - Kastrup men det får bli en annen gang.
Er nok frisk til den dagen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra solkysten! Siste feriedag her nede - i morgen går ferden tilbake til Atlanta ..
![]() Fisket har vært dårlig, men nå tar jeg meg en siste tur ned til fiskepiren for å prøve å rette opp inntrykket ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Her har jeg jobba siste uka, og skulle egentlig jobbe i kveld også.. http://www.adressa.no/kultur/article1616300.ece |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go'ættmiddag!
Endelig hjemme etter 11 timer på OSL - litt av en dag med sightseeingprosedyrer, separasjon på arr/dep og en vind som i 1000ft guster 50 knop - på annen side, nydelig vårvær og 14 grader hjelper på psyken selvom man skal opp klokken 04:00 2 dager til. Nei, nå må jeg ha middag ![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tjoho fra 10A paa DL999. Egentlig friday idag ogsaa, men grunnet ett viktig moete ble det PHX-MSP med ny buss og Scareways i gaar kveld, retur var egentlig via Ohare i dag med UA, men grunnet litt vaer, bestemte innsjekkingsagenten paa MSP aa sende meg direkte med Delta.
Intet mindre enn MD90, bulkhead med bedre plass enn i F, internet, snacks og Glenlivet istedetfor burugler i F, intet internet og Dewars White label aka vindusspylervaeske. flott bonus at man ankommer tilbake kl 1630 istedetfor 19ettellerannet. Det blir damen glad for! god helg oenskes alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag - straks helg | Desk pilot | Flyforum | 14 | 05-12-2014 14:58 |
Endelig fredag og helg! | Ståle | Flyforum | 18 | 16-07-2012 02:20 |
Endelig fredag! God morgen! | Wingman | Flyforum | 27 | 05-06-2009 20:20 |
Endelig fredag - god morgen! | EB | Flyforum | 15 | 11-04-2008 13:39 |