![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Blir et halvdagsmøte med noen svenske kollegaer fra klokken 09.00 og etter at det er ferdig håper jeg at helgen kan starte. Gleder meg til en rolig og avslappende helg - med et par treningsøkter. Ha en bedre fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Grått ute idag og byggearbeidene på nabotomtene er i full gang. Snart blir det å komme seg på skolen å få gjor litt arbeid. Blir nok en rolig kveld idag så planen er å kjøpe seg noe godt til middag. God helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag. Kjedelig vær i Oslo, men det er fredag, og det hjelper jo en hel del. Helgen er på vei, barna kommer fra Halden, og fruen er opptatt.....
Så det blir nok litt shopping på lillesøster som nettopp har fylt 11 år, storebror og pappa tar kanskje et besøk i en modellbutikk, he ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen også fra avd sør!
Kom tilbake i går ettermiddag etter en behagelig tur/retur Kiel med Color Magic. I Kiel var det vårstemning med deilig vær og en temperatur som fortsatt kan bli litt bedre. Men nå er det endelig fredag, og den byr på dobbel jobbing ettersom det skal bartendes i kveld og natt. Men lørdag og søndag skal bli deilig avslappende!! Ha en bedre fredag dere også! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus,
Flott morgen og nydelig vær her over i sørvest. Godt igang med ukas siste arbeidsdag. Anbudsevaluering stor på arbeidsplanen idag for en av våre potensielle leverandører sine tjenester. Mye lesning , men det må gjøres. Satser på en fin ettermiddag med spottertreff ved platformen på SVG etter arbeidstid. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God fredag formiddag fra Bergen. Turen over fjellene med LN-RPZ i går kveld gikk smertefritt - veldig mange fulle fly i går, inkludert SK287 som jeg skulle med. Meldte meg da det ble spurt etter frivillige på grunn av overbooking, men det gikk bra og jeg kom med på avangen som sistemann ombord. Nå er det på tide å sjekke inn på morgendagens SAS-flighter til København og London-Heathrow før det blir en god leseøkt og lunsj ute.
Ha en fin helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Strålende fredag morgen fra Trondheim
Her skinner sola fra en skyfri himmel. Ferdig tidlig og kursen settes nordover i ettermiddag ![]() Ha en strålende dag alle sammen , og ei riktig GOD HELG ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Denne ukes helg hadde jeg Ons og Tor. nå står senjobbing hele helgen på planen. Håper siste flyene kommer inn på rute idag (sjansen er minimal) slik at jeg rekker litt US Masters i golf på TV
![]() Været er som vanlig, trått og grått!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Bergen. Fint vær i dag og fri.. Kan ikke klage da!
![]() Ser at det hagler inn med IT-problemer på jobb, men hva gjør vel det? ![]() Ha en fin dag forumister og god helg! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Nannestad,
nå er det to ukers fri, og en tur til LAX er på vei... (Noen som vet om det er enkelt å oppgraderes til biz på Air New Zealand fra LHR?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Siste dag av standbyperioden. Den varer til kl. 16, så er det helg og fri helt til torsdag. Da blir det EWR-tur. Sannsynligvis med smekkfullt fly, de første forespørslene om klappsete har begynt å dukke opp.
Fremdeles intet pip fra verkstedet. Men det er ikke cab-vær om dagen, så det haster ikke akkurat. Ha en fin dag!
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Hola Bandidos! Her i Alpharetta er det allerede 19 grader - tror vi offisielt kan vinke farvel til venteren naa ... Bommelibom paa gang, men ikke foer i ettermiddag, saa jeg regner med at rushtrafikken blir ille ...
Fredag er jeansdag - men selvfoelgelig ville Skyservice komme paa besoek idag, saa da blir det dress og slips istedet. Slemmingene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja da var det endelig helg dere!! Og i motsetning til forrige gang jeg sa det er jeg i dag frisk og rask! Men arbeidshelg setter en liten demper på stemningen!
Dog har jeg fått F1 dag på søndag (FRI), så i morgen skal jeg nyte godt av litt liv og røre i Mosjøen! Det er vinterfestival og Bysprinten i morgen, og utpå kvelden skal jeg la meg underholde av Publiners så dette blir bra! Ha en super weekend alle sammen!! E!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det rapprorteres om 10 grader i Gamle Oslo. På fridagen sover man til 11. Så starter litt indretjeneste før man rusler ned i byen. I dag har jeg tenkt å foreta en skikkelig inspeksjon av Operaen. En god fredag ønskes alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
CC and proud of it.
|
![]()
Ingen flygning før til uken igjen, mao fri!! Skal dog på nattevakt i tigerstadens gater til natten
![]() ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
God ettermiddag. Har fri i dag som er en del av langhelgen min. Ikke så mye på agendaen i dag. Hadde tenkt å vaske bilen og støvsuge den innvendig. Nydelig vær så det skal ikke stå i veien.
Er det mange som er planlagt og komme hit eller? Hørrtes fristende ut.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag! God morgen! | Wingman | Flyforum | 27 | 05-06-2009 20:20 |
Endelig fredag morgen | EB | Flyforum | 37 | 25-04-2009 00:16 |
Endelig fredag - god morgen! | EB | Flyforum | 27 | 04-04-2008 22:03 |
Endelig fredag morgen | EB | Flyforum | 20 | 29-02-2008 14:21 |
Endelig fredag morgen | EB | Flyforum | 24 | 01-02-2008 15:49 |