![]() |
|
![]() |
#1 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Igår var jeg på Gardermoen og spotte sammen med Vidar, det ble en lang dag med mye tull og masse fine fly som vanligt, jeg hentet Vidar hjemme og vi brukte en del timer på diverse plasser runt flyplassen, her er noen av bildene, og ett test bilde av månen, vet ikke hva som skjete under redigeringen, men legger det ut, syns dog det kunne ha vært ett bedre bilde, men er faktisk også første forsøk med at ta bilder av månen.
Tekst er under bildene ![]() Først ett bilde som jeg personlig har kåret til det mest kjedelige fly fra Norwegian, ikke noe bilde på halen, ja ser faktisk veldig sliten ut denne fuglen. ![]() Vidar og jeg var en kort tur ved flishaugen, masse motlys, så ikke noen flybilder derifra, men vi møtte denne hjullaster, vet ikke hvem som kjører den på dette bilde, men syns bildet bør være med her, tross alt disse gutter som har brøytet/ryddet for oss spottere så vi har kunnet kommet frem igjennom vinteren, STOR takk til dere gutter for hjelpen!! ![]() Første fly LN-KKE som kom ved innflyvningen til østre bane, etter vi hadde fått parkert bilen ![]() Neste inn for landing var OO-DJL, liker virkelig dett fly, syns det er ett stilig fly, satser på en tur med dette fly snart. ![]() neste fly inn var Baltic, YL-BAH kom nærmest seilende inn, ett flott syn faktisk ![]() En Norwegian mer LN-DYD ![]() Dette er altså Vidar, en av forumets flytullinger som oss andre, Vidar har dog CO adresse på Gardermoen, så han er ofte og finne der HEHE ![]() Så er vi på vollen med permanent 4 hjulsdrift gikk det som en lek, tror dog de fleste vanlige biler kommer seg på vollen nu, disse 3 fly stod borte på Cargo feltet, Vidar og jeg mente det var veldig dårlig spotter service at disse fly ikke ble rullet frem foran oss så vi kunne få noen ordentlige bilder av dem, alle 3 fly går jo så sent på kvelden at bilder er umuligt, men når OSL nu ikke vill dra flyene frem bare for vores skyld, måtte vi jo komme til dem, altså frem med 200-500 linsen og ta ett bilde, ble vel ok når man tenker på at lyset ikke var super akkurat der, men ett bilde ble det då. ![]() Tvillinger?? HEHE også tatt med 200-500 linse ![]() Den første av dagens overrasklser, Hungarian Air Force med en Antonov ![]() TAP CS-TTF ![]() LN-NOB med lys på vingen ![]() Hercules under Takeoff ![]() Dagens andre overraskelse, KLM med SKYTEAM Livery, dette bildet er også en trøst til ENGM911 "Cato" som kjørte på vollen idag for at ta bilder kl 08.00 var Cato på vei, nu skulle han ta bilder av noe spennende, senere på dagen snakker jeg med Cato og forteller at jeg ser SKYTEAM livery er på vei mot Oslo, der har Cato altså stått og tatt bilder av helt vanlige fly hele dagen cirka 8 timer, for da akkurat å være kjørt fra OSL da jeg ringer han, altså dårlig timing hehe ![]() LN-DYL, Vidar likte dette fly veldig godt, fant aldri ut hvorfor egentlig haha ![]() Pegasus flyver veldig lavt over Vidar og meg ![]() Her er det så, mitt første forsøk på at ta bilder av månen, vet ikke hva som gikk galt, har du svaret er det bare å legge det her i tråden LOL. Håper i likte serien MVH Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hercules bakfra i take off synes jeg var kanonbra!
Mye vanskelig lys.Var et tynt slør av skyer,så det ble liksom hverken eller....! Drømmen din når du tok bildet av meg,var jo at jeg skulle tryne ned av snøhaugen,men det gikk bra denne gangen også,hehe. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kjempe bra, spesielt bildene før Vidar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Knallfine bilder, mye fint her. Antonoven var jo et blinkskudd
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Du fikk ikke tilfeldigvis med deg avgang eller landing på Lufttransport`s LN-LTI denne dagen vel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har du noen bra av den du kunne sendt meg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Knallers dette.
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, fløy den igår så hadde vært moro med noen gode bilder
![]() Så det stod noen på vollen så regnet med noen hadde bilder fra den dagen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Free Luigi
|
![]()
Højdaren for meg var månen! Nuuuudelig og "drømmeaktig"
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Godt å se at det blant krokus og hvitveis også er en og annen danske som dukker opp i vårløsningen
![]() Flotte bilder hvor Hercules'n og Vidar'n ( uten sammenligning forøvrig ![]() var veldig bra. Hva du har gjort med månen? Vel,høyresiden er bra,mens den andre siden.. ![]()
![]() |
#13 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Takker for alle de pene ord, nu vil jeg redigere noen bilder av LN-LTI som lovet.
God helg til alle derute ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Newcomer
|
![]()
Bildet av månen er herved tatt i bruk som skrivebords bakgrunn.Knalltøft bilde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL 24.mars 2011 | Dan K.R | Bilder & foto | 4 | 24-07-2012 20:44 |
Trafikktall for mars 2011 | FlightDeck | Flyforum | 11 | 08-04-2011 18:01 |
Månen 19 mars 2011 | TobyAllan | Bilder & foto | 11 | 22-03-2011 13:23 |
FLYPRATs fotokonkurranse - mars 2011 | Hermann SF | Bilder & foto | 0 | 21-03-2011 14:46 |
Spotting på rygge 01 mars 2011 | TobyAllan | Bilder & foto | 11 | 04-03-2011 19:54 |