![]() |
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Ikke så veldig bra måned for SAS - kapasitetsøkningen fylles ikke opp med passasjerer. Særlig svakt på interkontinentale ruter (bl.a. som følge av jordskjelvet) - mens norsk innenriks har hatt en bra periode. Merk Blue1 og Widerøes vekst.
Quote:
Quote:
Last edited by FlightDeck; 07-04-2011 at 19:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]()
Hyggelig å lese at økningen også skyldes at Widerøe har startet flyvning mellom Skien og Bergen.
![]() imm for tiden i Skien
__________________
Life is Brutale |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Free Luigi
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,293
|
![]()
Hadde de bare hatt fly nok til å unngå 1- 6 kanselleringer om dagen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,520
|
![]()
Elendig belegg og utvikling der. Eneste litt positivt er vel at nedgangen i yielden er i ferd med å avta, og bør vel vise positive tegn når de siste fuel surchares begynner ha effekt?
Tydelig at problemene i Japan koster endel millioner for SAS, og kan bare tanke meg hvor dyrt det er for de som har mye av sin trafikk dit |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2009
Location: Stockholm
Posts: 245
|
![]() Quote:
__________________
Stockholm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,800
|
![]()
8,9% økning i Norge er bra, 17,5% reduksjon i Danmark er ELENDIG.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,520
|
![]()
På Asiarutene deres fallt belegget 12,2 prosentpoeng til 74.5%, mens det totalt for rutetrafikken var ned 10.2 prosentpoeng til 69,2%
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]()
SAS IC blir det nye problembarn.
Selskap ikke bare har problemer i Asia som kan forklares med Japan-jordskjelv og alt hva kom etter. Men ogsa over atlanteren, og her utvider man til sommeren. Med fallende belegg er ökt kapasitet aldri en god valg...
__________________
Business Analyst |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
|
![]()
Nu er sommeren til USA vel sjældent der det er problemet at fylde flyene. Skuldersæsonerne derimod kan være lidt mere problematiske.
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2010
Posts: 185
|
![]()
Vil tro rekordlav dollar sikrer godt belegg oslo-NY hvertfall!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,800
|
![]()
Ja, tre par bukser, to gensere og en tax-freekvote, så er turen innspart
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trafikktall SAS mars 2019 | Someone | Flyforum | 17 | 06-04-2019 12:40 |
Trafikktall Norwegian mars 2019 | Someone | Flyforum | 1 | 04-04-2019 10:33 |
SAS Trafikktall Mars | OttoL | Flyforum | 2 | 09-04-2018 13:45 |
Skandinaviske Trafikktall Mars | Cockpitview | Flyforum | 7 | 15-04-2015 12:53 |
SAS trafikktall mars 2015 | RIBRO | Flyforum | 0 | 09-04-2015 14:10 |