![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Hvilke ruter er ønskelig blandt trønderne her inne? Last edited by Novair; 12-03-2011 at 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
LHR!
Merkelig at det ikke finnes tall på antall indirekte flyvninger. Frekvensen til DY er ikke akkurat fantastisk til LGW. Ellers kunne vel KRS også vært noe? (så nå at det stod utenlandsruter, men sørlandet er jo ganske så eksotisk og :P) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
FRA - LHR - MUC
Jeg vet at LH starter FRA , men ønsker litt annen tidtabell og kanskje daglige ruter t.o.m. MUC er noe vågal, men "den som intet våger,intet vinner".... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ser Værnes har kommet inn på therouteshop.com. Der er Berlin nevnt som top priority.
Og edit: Linken var jo i teksten, må lære meg å lese alt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Min ønsker:
SAS tar over CPH-TRD-CPH CRJ900,A319,A321,MD80 Lufthansa MUC,HAM,DUS-TRD--> CRJ700/900,E195 (Økning på FRA A320) Air France CDG-TRD-CDG E145/170 Brussel Airlines BRU-TRD-BRU RJ100 Krohn Air TRD-HEL-TRD DO328 eller Blue 1 HEL-TRD-HEL B717/RJ85 eller Finnair HEL-TRD-HEL E170 Swiss ZHR-TRD-ZHR RJ100 Vueling BCN-TRD-BCN A320 Spanair PMI-TRD-PMI MD80/A320 DAT BLL-TRD-BLL MD80 City Airline GOT-TRD-GOT E145/MD87 Emirates melomlander på sine ruter til Amerika, eks. DXB-TRD-JFK, IAD-TRD-DXB B777,A330,A380 Norwegian Air Shuttle JFK-TRD-ARN, ARN-TRD-JFK B787 DAT SKE-TRD-SKE ATR42 Last edited by Trdfly; 13-03-2011 at 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
TRD-PMI hadde vært kjekt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvor ble det egentlig av Finnair sine planer om en Helsinkirute?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Om prisen er bra nok så skulle det vel ikke være så vanskelig å få Ryanair på banen og da er muligheten for et større stykke utenlandsdestinasjoner mulig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
DY flyr til Berlin/SXF fra både OSL, BGO og SVG, så da kan de kanskje også ordne en rute fra TRD også...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
St. Petesburg, Moskva, Istanbul, Athen, Malta, Roma, Milano, Paris, Dublin, Helsinki, Constanta, Varna....
:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
critical mind
|
![]()
DY gar na i flere sesonger sökt om slots for en TRD-SXF rute. De alltid fikk disse slots, likevel har de ikke started opp ruten. Det tyder vel at de har bedre ruter hvor de vil bruke sine TRD-baserte fly pa.
Dersom TRD far en av de to flyene fra RYG, sa apner det kanskje muligheten. Det er jo soleklart at en mulig TRD-SXF rute vil ga bare noen fa ganger i uka og flys midt pa dagen, slik at flyet kan brukes för og etter Berlin-slingen pa de ekstrem lönnsomme innenlands-ruter. I denne sammenheng kan man vel ogsa nevne at BGO-SXF bare flys to ganger i uken, og Bergen har langt mer potensiale a tiltrekke seg turister enn TRD. ![]()
![]() |
#13 | |
Air Traffic Controller
![]() Join Date: Mar 2010
|
![]() Quote:
Og hvorfor skal SAS ta over København-ruta? WIF flyr jo den utmerket med Q400, høy frekvens med rett seteantall. Det er marginalt å tjene tidsmessig på å bytte til noe uten propell. Sannsynligvis er det kostnadseffektivt for SAS-konsernet å bruke Q400 fremfor B737 på denne ruten også. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
CRJ900 på TRD-CPH med SAS tror jeg hadde vært fornuftig. Mange kvier seg for å sette seg inn i ett "lite" propell fly fra Widerøe. Da er det bedre med en "stor" jet maskin fra SAS. Jeg tror mange tenker slik...
SAS/WF burde kanskje bruke Q400 maskinene sine på ruter i Norge der 737 virker å være i største laget....
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nye (ønske)ruter fra TRD:
Berlin Frankfurt (LH) Daglig X 2? Paris Tenerife Helsinki
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Når jeg så over Europa på therouteshop så så jeg at Zürich og Billund var to flyplasser som ønsket seg rute til TRD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nyss hjemkommet fra et snødekt skotsk høyland ønsker jeg meg ABZ. Og skal jeg fantasere vilt tar jeg gjerne en direkterute til ILY også. Utover det står VIE (evt BTS) høyt på ønskelista.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Krohn air kunne jo fløyet TRD-HEL-TRD 2 ganger dagelig, tilpasset rutetidene til MOL, med Dorniern de leier fra Sun air.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nye utenlandsruter fra TOS? | TOS | Flyforum | 23 | 17-04-2008 16:00 |
Noen som har Northwest fly fra Herpa som de ønsker å kvitte seg med? | audunn | Samlerhjørnet | 2 | 09-04-2007 16:06 |
SAS Braathens åpner seks nye utenlandsruter fra 26MAR06. | CK | Flyforum | 46 | 20-02-2006 14:20 |
Nye utenlandsruter fra Vestlandet | Airwolf | Flyforum | 4 | 18-08-2005 15:32 |
Flere utenlandsruter fra Værnes | tosfreight | Flyforum | 5 | 28-01-2005 14:01 |