![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Men var en søt liten "bug" på sas.no da jeg logget inn på profilen min idag. Hjertet hoppet over et dunk, men bare ett. Tross alt visste jeg vel at jeg ikke var kvalifisert til EBP.
Men et tidels sekund der...
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Av alle mulige "bugs" på SAS sine nettsider må dette være den triveligste
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har den samme selv om dagen ved innloggingen...hjertet hoppet litt første gangen, men jeg vet selv at jeg er langt hva andre Pandions legger igjen i SAS kassa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jag undrar om alla har den nu. Jag har också samma. Den är inte klickbar dock till skillnad mot bilderna under.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
The joy of SAS IT... Man er jo helt holdt op med at undre sig når der er bugs på siden.
I går oplevede jeg på 2 min. 4 forskellige links som linkede til ikke-eksisterende indhold på EB-siderne. Man skulle næsten tro at SAS IT aldrig selv besøgte SAS' hjemmeside - for hvis de gjorde så ville det da ikke tage mange sekunder at fange en masse fejl der skulle rettes...
![]() |
#6 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Blitt EBS, hvor lang tid har jeg på meg til å oppnå EBG. | Twin Otter | Reiseforum | 70 | 13-01-2014 19:19 |
Ålborg har blitt stor, men ikke fult så stor! | MartinL | Flyforum | 10 | 29-11-2009 17:39 |
Greske F-16. Nei, det har jeg ikke sett. | atck | Bilder & foto | 11 | 09-06-2008 20:50 |