![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei, jeg ble EBS for en snaue fjorten dager siden takket være en viss Norge Rundt reise.
Nå er det sånn at jeg trenger 11 flighter for å kvalifisere til EBG. Opptjeningsperioden står oppført fra 01 jan 2013 - 31 des 2013. Betyr det at jeg må begynne fra scratch hvis jeg ikke oppnår EBG før slutten av året. Og hvor lenge beholder jeg EBS statusen i utgangspunktet. 11 flighter er sikkert ikke helt umulig å oppnå på noen måneder, selv om jeg ikke reiser i jobb... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja. Ut mars 2015. Gull gir i alle fall 3 mnd ekstra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
11 flighter er jo peanuts, det klarer du på et slankt budsjett også. Sett at du vil
![]() Er du basert i en av de litt større byene er det bare til å dra frem sas.no og velge "vis måned" på random destinasjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, skulle ikke være så veldig vanskelig å oppnå med et par t/r Oslo og kanskje et par milage-runs nedover Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er du langt unna på poeng? Det er en del destinasjoner i Plus som gir bra uttelling (KEF, ALC, BCN m.fl.), så det er kanskje et raskt og behagelig alternativ?
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I forhold til dette med standby osv.
Vil en sølvstatus ha betydning / gi større sjanse for å komme med tidligere fly dersom man reiser på GO eller Plus uten full flex? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja. Listen går blant annet på status. Du er selvsagt ikke spes høy som EBS, men hakket over de uten sølv, hehe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er salg på billetter i Norge nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Finnes det (semi)offisiell informasjon om hvordan prioriteringen er? Kan f.eks. egne sølvkunder prioriteres fremfor andres *G? Tenker instinktivt at det bør/må være EBP > SK*G > *G > SK*S > *S > betalende pax uten status > ID. Hva med f.eks. en i Plus med *S mot en i Go med *G ved irrops?
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
I know. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
For vanlige ventelister, ja. Generelt er det jo ikke standbylister/mulig å bytte på ikke-fleksible billetter, om det var det du tenkte på.
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Har vel mest å si for folk som reiser på fullpris billetter eller plutselig må sette seg på neste fly til XXX av forskjellige årsaker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
3 måneders ekstra opptjeningsperiode om man er EBG? Det har jeg ikke hørt noe om tidligere. Kan ikke finne noen om det inne på profilen min eller på infosidene til Eurobonus.
Om det stemmer så er muligens EBD innen rekkevidde for denne opptjeningsperioden. ![]()
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Les det jeg skriver en gang til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg gjorde antagelig feilen å ta deg på ordet. Leste du hva du svarte på?
![]()
![]() |
#20 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor lang tid i ABQ (Albuquerque)? | kosvines | Reiseforum | 7 | 02-02-2015 19:45 |
Hvor lang tid bør jeg beregne på Sola? | mckvakk | Reiseforum | 6 | 15-05-2013 00:58 |
Hvor lang tid for refund fra Lufthansa? | TommyL | Småprat | 9 | 18-01-2013 05:46 |
Hvor lang tid trenger man på Rygge? | mckvakk | Reiseforum | 8 | 03-11-2010 22:22 |
Noen som har tid/lyst til å hjelpe meg? | Stian | Flyforum | 12 | 15-10-2007 23:00 |