![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fra 2. juli begyunner DY å fly til VCE fra ARN og CPH, dermed flyr de til denne destinasjonen fra elle de tre skandinaviske hovedstedene.
I tillegg øker de på ARN-MMX og ARN/CPH-LGW. http://www.boarding.no/art.asp?id=44946 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
RCCL har kjøpt 8000 plasser hos DY og endel av disse flyr til VCE da det er starthavn for Royal Caribbean Cruise Lines cruise i Adriaterhavet.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Nå begynner DY å få en alvorlig operasjon på LGW. Nærmer seg vel 100 ukentlige avganger herfra nå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Per idag har Norwegian 68 avganger i uka til LGW fra NO, SE & DK. Fra sommerprogrammet økes dette til nesten 100 avganger, ja.
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er gode nyheter for våre venner i Danmark og Sverige. Nye destinasjoner og flere avganger gir et bedre samlet tilbud til de reisende.
Kanskje til og med vår gode venn FlyHi tar motet til seg og slenger seg på et kjempetilbud til Italia eller London og blir DY-fan ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Jeg har fløjet med DY flere gange og har ikke været imponeret, så ser ikke den store grund til at gentage det medmindre der er tale om ruter, hvor jeg ikke har andre muligheder. Hverken VCE eller LON er nye destinationer fra CPH, da de allerede trafikeres af andre selskaber - og endda til ganske konkurrencedygtige priser. En ekstra ugentlig afgang til VCE betyder nu nok heller ikke det store for det marked og med hovedparten af sæderne forsolgt til RCCL, så er der nok også grænser for hvor mange billig-sæder der kommer på den rute. Når jeg kan flyve VCE til 1.195,- t/r inkl. bags, sædevalg, bonuspoint, høj punktlighed m.v., så behøver det ikke være billigere for min skyld. I LON foretrækker jeg LCY eller LHR, så medmindre jeg skal til et møde tæt på Victoria Station (hvilket jeg endnu ikke har haft behov for) er LGW sjældent en option for mig. Jeg er fuldt ud tilfreds med BA's og SK's priser, frekvenser og service, så ser ingen grund til at ændre på det. Mht. samarbejdet med RCCL, så ser det også ud til at de danske rejsebureauer og deres kunder heller ikke er specielt glade for at vælge DY til VCE: Quote:
Founder /Editor: FinalCall travel Last edited by FlyHi; 11-02-2011 at 12:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvilke skandinaviske byer har LGW-service pr. i dag? (Med DY)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
De flyr også til AAL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tror du får trekke ut RYG OEH (der er via TRD), men på tirsdager, torsdager og søndager flyr DY fra AAL og det varer ikke lenge til HEL kommer online.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bra dekning det.
Brukte DY til LGW nylig, og var fornøyd. Gatwick Express er ikke billig dog, billigere å komme seg til Heathrow med tuben. Hadde nok også vært villig til å betale litt mer for å reise om LHR, dersom det var med BA, pga. T5. Liker den terminalen meget godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Firstcapitalconnect koster £8.90 one way til London bridge/ farringdon/ st pancras
Southern (som eier gatwick express) koster rundt det, men kjører kampanjer på £3 one way om du velger en spesifikk togavgang. Ville derimot ikke satset på det da jeg har brent meg på det med tanke på dy's punktlighet... Forøvrig helt komisk å se alle som tar svindyre gatwick express når southern bruker 5 min lengre med to ekstra stopp til mye lavere pris.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Får håpe vi snart ser 2x daglig på SVG-LGW også.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS øker på OSL-CPH/ARN | Someone | Flyforum | 0 | 29-08-2013 13:17 |
It is raining (not) in Tokyo. ARN-GOT-FRA-NRT-FRA-CPH-ARN med SK och LH i C | Savipix | TripReports | 25 | 16-06-2013 22:51 |
SAS starter OSL-MUC/PMI/SPU og ARN-VCE | Someone | Flyforum | 32 | 12-03-2011 21:42 |
Aer Lingus starter flygninger fra LGW | CK | Flyforum | 9 | 20-12-2008 01:50 |
Alitalia legger ned ARN-MXP fra 1. februar - men starter daglig ARN-FCO fra 30. mars | MD90 | Flyforum | 4 | 08-01-2008 17:33 |