![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Satt og skulle bestille en reise med American Airlines fra MIA-SXM som en del av USA ferie. Men når jeg kom til betaling viste det seg at en måtte ha adresse i USA, Canada, UK eller utvalgte land i Latin-Amerika og Karibbean.
Er AA så lite Europa vennlig? Hva skal jeg gjøre?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
benyt wideroe.no - klik øverst til højre...!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Bestill det gjennom et annet nettbyrå eller lignede. Nå selger jo ikke Expedia og Orbitz AA lenger, men Priceline og endel andre gjør det vel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ok, på Wideroe.no er AA åbenbart heller ikke "på listen". Men lavede lige en dummy-booking her, og der kan du godt vælge at købe med fx norsk adresse: http://www.americanairlines.de/intl/de/index_en.jsp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Et triks jeg brukte, var å legge inn hotelladressen i USA. Funket som bare fy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Takk for tipset. Funket fjell!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sånn for fremtiden så mener jeg iallefall at www.travellink.no fremdeles booker AA.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
American Airlines AA bestiller 460 fly fra Airbus og Boeing | LN-AFG | Flyforum | 78 | 08-02-2014 18:06 |
American tilbyr nå mulighet for booking fra Norge | Martin | Småprat | 1 | 15-12-2011 01:14 |
Hvordan booke med Lion Air eller Merpati airlines? | robertaas | Reiseforum | 16 | 07-05-2011 19:50 |
American Airlines til OSL fra may 2011? | BraathensSafe1985 | Flyforum | 1 | 07-08-2010 23:07 |
Risky å booke Malaysia Airlines fra ARN? | OEH | Flyforum | 2 | 26-04-2006 14:35 |