![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2007
Location: Bergen.
Posts: 1,288
|
![]()
Hei forumister
![]() Jeg bare lurte på om det finnes forskjell hos de respektive 737 - 505 maskinene til SK i maks startvekt (MTOW), og om enkelte maskiner går igjen på ruter til feks Alicante/Nice når denne typen er satt opp ? Er takknemlig for alle seriøse svar ![]()
__________________
Smil til livet, så vil livet også smile til deg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Nov 2010
Location: Bodø
Posts: 466
|
![]()
MTOW for SKs 737-505 er:
LN-BRJ, KN-BRK, LN-BUC og LN-BUG. 53 070 kg. LN-BUE, LN-BRH og LN-BRV: 58 059 kg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2007
Location: Bergen.
Posts: 1,288
|
![]()
Takk for meget kjapt svar ENBO
![]()
__________________
Smil til livet, så vil livet også smile til deg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Nov 2004
Location: Egersund
Posts: 2,649
|
![]() Quote:
Forøvrig var 53070 MTOW for "standard" -200Advanced og 58105 MTOW for -200 HeavyAdvanced... Og 53070 er MZFW for 737-405 for den saks skyld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Nov 2010
Location: Bodø
Posts: 466
|
![]()
Beklager, min feil; Stone har selvfølgelig rett. Vektene jeg ga er maksimum taxi-vekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nytt liv för B.737-505 LN-BRS | RolfL | Flyhistorisk forum | 2 | 03-04-2018 22:59 |
LIMA NOVEMBER DECALS LN72-505 Braathens SAFE DC-4 i 1/72 | rhusberg | Samlerhjørnet | 5 | 16-11-2010 21:59 |
KF 505 måtte snu | A-380 | Flyforum | 0 | 08-08-2010 19:43 |
737-405 og 505 utan eyebrows? | Swedeline F28 | Flyforum | 2 | 29-01-2010 20:11 |
Air France-KLM tapte €505 millioner forrige kvartal | Someone | Flyforum | 16 | 14-02-2009 14:22 |