![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God natt eller god morgen fra Stavanger (stryk det som ikke passer)
![]() Da var man endelig kommet seg hjem etter atter en travel aften / natt på jobb. Kjenner det skal bli godt å komme seg i seng. Men først litt forum og at par pils før det er kveld..... PS! Ser frem til pinnekjøtt og juleøl i ettermiddag! Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'aften fra Alpharetta, hvor bikkja og jeg sitter ved utepeisen etter at alle andre har lagt seg.
En kjent og kjær lyd brøt akkurat kveldsstillheten - DC9 kjenner vi godt lyden på og denne passerte nettop på vei til Flint. Lækkert!! Litt godt myrvann i glasset, satelittradio på øret og Airport Madness på iPhønen .. Jepp, nå har vi det bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God aften fra litt lenger syd enn -MOW. Akkurat kommet hjem fra Lake Mary hvor jeg har vært på kino med et par venner. Harry Potter ble glanet på i to og en halv time, må si jeg ble litt skuffet da rulleteksten startet. Hadde forventet litt mer. Nå bærer det til køys, før det blir nok en dag med nesa i bøkene i morgen
![]()
![]() |
#4 |
Aviator
|
![]()
God morgen og god søndag! Spill våken fra 0130, jetlagged etter gårsdagens hjemkomst fra SFO. Gode minner; fløy P-40 Kittyhawk i Sonoma denne uken
![]() http://www.warbirddepot.com/aircraft...40-prevost.asp
-------------------------------------------------------------------------------------------------------- Oh I have slipped the surly bonds of earth, and danced the skies on laughter-silvered wings; sunward I’ve climbed, and joined the tumbling mirth of sun-split clouds - and done a hundred things you have not dreamed - wheeled and soared and swung... Poetry: Magee. Pilotry: Helge Storflor Last edited by loop; 21-11-2010 at 07:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Ut på jobb... Men P-40 da, det mest stilige fra WW2, foran Mustang/Spitfire
![]() Og koselige Sonoma.. Sukk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Ikke så verst å fly med LN-TEX heller,
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra hovedstaden. I dag blir det "stille oppussing" siden det er søndag. Naboene er sikkert "skikkelig fornøyd" med boring i betong hele uken
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen formiddag fra Lysaker - her blir det jobbedag - ikke noe mer å si om det
![]()
![]() |
#9 |
Browncoat
|
![]()
"God" morgen fra MAD
Her har man akkurat kommet seg ut av sengen, som det er nesten ikke noe fjæring i... En sofa hadde vært bedre å sove på enn den sengen... Nå er det å få gjøre seg klar, og så komme seg ut å se om det finnes noen butikker i området. Hjemreise imorgen ![]() Ha en fin dag forumister, hvor nå enn man skulle befinne seg ![]()
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag
Her har familien pjusk samlet seg i stua for å gjøre opp status. Og pr nå er snuppa den eneste som defineres som frisk. Junior har holdt på med hoste og feber i noen dager, mens fruen våknet opp med skikkelig influensa i dag tidlig. Undertegnede er heller ikke helt i form, men tror jeg skal greie meg uten noen større problemer. Så nå blir det å pleie de som føler seg dårligst og bare ta det helt rolig resten av dagen. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra skogen i Telemark..
Da er man straks klar for retur til Oslo.. Og når man er hjemme igjen, blir det å slenge seg på sofa'n for å glo litt på flimreboxen. Finner vel en å annen fotballkamp idag også.. Ha en fin søndag alle sammen... ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Hemma efter en 90 minuters tur med grannens hund och nu är det dags för lite kaffe och någonting gott till. I eftermiddag blir det väl att få iväg lite söknader och läsa lite commercial law. Passar perfekt i detta gråa väder! Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Aviator
|
![]()
Så bra!! Det er jeg som sitter foran på det bildet.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------- Oh I have slipped the surly bonds of earth, and danced the skies on laughter-silvered wings; sunward I’ve climbed, and joined the tumbling mirth of sun-split clouds - and done a hundred things you have not dreamed - wheeled and soared and swung... Poetry: Magee. Pilotry: Helge Storflor |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Trondheim
Ski på TV og kaffe i koppen, frokost er fortært, og det spekuleres i en gåtur for å luft hodet etter gårdagens førjulsfest ![]() Ha en strålende søndag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Oslo. Akurat kommet hjem og skal ha min debut som ribbesteker, da jeg har invitert opphavet på middag til Hellstrøm sin ribbe. Bortsett fra øllet (Jacobsen Golden Naked Christmas Ale) dropper jeg juletilbehøret og går for mandelpoteter, brokkoli, søtpotetmos og eple- og rødløkskompott
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Og her på Nærsnes er man nesten klar medoppryddingen av rakfislaget igår kveld, og natt! En taxi møtte utenfor kl. 01:31 og hentet de siste som ikke skulle overnatte. Idag var vi tre til brunsj med egg og bacon og dronningen reiste hjem til Brandbu litt før kl. 14:00.
Fantastisk god rakfisk og Tiramisù'en var blink. Som alltid! ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#17 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndags morgen fra Tananger | killbox | Flyforum | 8 | 01-07-2012 13:47 |
God søndags morgen fra Stavanger. | sirpjalle | Flyforum | 12 | 29-05-2011 21:17 |
God søndags morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 5 | 05-12-2010 10:15 |
God søndags morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 31-10-2010 17:07 |
God søndags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 16 | 25-10-2010 12:54 |