![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God natt eller god morgen, alt etter om du er stått opp, skal stå opp eller er på vi i seng.
Atter en helg med jobbing er over. Nå er det et par pils og seng. Da er planen å gjøre ingenting. Og blir jeg ikke ferdig med å gjøre ingenting i løpet av dagen, så får jeg fortsette ut over kvelden og.... Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. I dag blir det å sette kursen mot Tjøme for søndagsmiddag med svigers. Dessuten siden jeg uansett må innom de gamle å plukke opp BMWen så inviterte jeg meg selv i all beskjedenher like godt på frokost mens jeg var igang. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
God morgen fra Sola Intl. Her har morgenen min bestått av å spandere noe glykol og vann på vingene og stab. til noen flyvemaskiner. Noen av de skulle til varmere strøk så det var ingen som var misunnelige der de stod på utsiden av flyet og fjernet frost.
Nå har solen stått opp så ha en varmere dag folkens! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra SØRLANDSEkspressen..
På vei hjem til Oslo, etter å vært en tur i de usentralt strøk av Telemark. Dit det ikke går fly, må man ta buss uten Business Class ![]() Ønsker alle en forsatt fin lørdag ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Krs!
Her er man nettopp oppstanden! I dag skal jeg følge sirpjalles plan for dagen! Gjøre ingenting helt til jeg ikke gidder mer. Og når jeg ikke gidder å gjøre ingenting lenger, skal jeg bare slappe av! God plan, hva? Før vi vet det er det mandag, så her gjelder det å samle på kreftene! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen.
Blir å hjelpe farmor å få vintersko på bilen før dagen dedikeres til skolearbeid. For de som er kjent med IB systemet, så har jeg en Theory of Knowledge essay å skrive... ![]() Last edited by Henshaw; 24-10-2010 at 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
En helg uten å smake så mye som en dråpe alkohyler. Her er det flytting til den store gullmedaljen. Har Get gjort jobben sin er jeg online i ny leilighet i morgen. Ha en strålende dag, slabbedasker
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo øst. Dagen derpå etter en seier som måtte feires. Kjipe nyheter fra en kompis som fikk stjælt sitt nye 7D på byn igår. Noe av det kjipeste var bildene som ble tatt under kampen igår, nå er borte vekk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
CoreEB startet dagen med 1 1/2 times tur gjennom marka for å hente bilen på Kjelsås... nå slapper vi av resten av dagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag, fra en trist , men begivenhetsrik dag på Farmen.
Fruens så elskede hest lø død i stallen i morges, funnet av min datter på 11 år når morgenstellet skulle starte. Mye armer og bein, med trøsting av barna, organisering for å få ut den døde hesten på 900 kg sammen med noen raskt tilkalte venner, og deretter en verdig begravelse for det flotte dyret på en egnet plass på eiendommen. Men livet er jo en gang slik, og nå gjelder det å se framover og fokusere på de gode minner istedet ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God ettermiddag frå Trondheim!
Har fått unnagjort hagemåkinga -dvs fjerning av lauv, greiner og slikt som har ramla ned frå trea. Det kom så godt til syne etter at snøen regna bort. God økt ![]() No er det snart middag på byn med ein kamerat som står på programmet, utover det blir det nok ikkje gjort meir denne helga. Ha ein fin sundagskveld alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Henshaw, Du väckte precis ett dåligt minne till liv.... Sånt kan det bli infraction för! ![]() Last edited by Savipix; 24-10-2010 at 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God kveld fra Oslo. Vel tilbake fra en fin helgetur til Stavanger. Ble SAS begge veier og fikk bekreftet en mistanke. Kjos kutter kostnader med å ha kortere setebelter enn SAS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Trist. Dama måtte hente dyrlegen når hennes hest ble for gammel. Det tok lang tid før hun kom over tapet. Begravet den også. Men er det helt slutt med å lage lim og pølser av hest?
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Både ja og nei .. Før i verden kunne man få levere hester til slakt, og få et par tusen i slaktverdi. I dag er dette endret, slik at man må betaler 3-4000 kr for å få levere en hest til slakt eller destruering. Da velger de som har muligheten til det å grave den ned selv på dertil egnet sted.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
Diverse IA's, EE, World Lit, orals og ikke minst mock exams rett etter nyttår. Hva er det jeg har begitt meg ut på? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndags morgen fra Tananger | killbox | Flyforum | 8 | 01-07-2012 13:47 |
God søndags morgen fra Stavanger. | sirpjalle | Flyforum | 12 | 29-05-2011 21:17 |
God søndags morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 5 | 05-12-2010 10:15 |
God søndags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 16 | 21-11-2010 15:16 |
God søndags morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 31-10-2010 17:07 |