![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Er det noen som har et tips for en restaurant i Göteborg?
Ser etter et sted som har god mat, gjerne godt øl, og passelig stemning for en uformell familiemiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jadda! Restaurant 28+ er utmerket, men muligens i dyreste laget? Bestill bord.
Ellers er det mye bra i litt avstand fra Kungsportavenyen.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Restaurant 28+ er meget god ja! Jeg var der i sommer og spiste en utmerket 7-retter. Dog, han spør om familievennlige restauranter og jeg synes ikke denne er meget familievennlig. Her er det relativt dyrt og du har en del sære retter som ungene ikke kommer til å sette like stor pris på.
Skal se om jeg kommer på noen gode i løpet av dagen, har trossalt bodd i Gøteborg så jeg burde greie å komme opp med noe vettugt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
28+ er i dyreste laget ja (eventuelt: rett og slett for dyr
![]() Forøvrig er "familiemiddag" i denne sammenhengen ikke "familievennlig". Yngste deltager fødes om 2 måneder, men nest yngste er 32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Skall höra med min Göteborgsbaserade och ölintresserade kusin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Det er noen år siden jeg var der, men Ivys Bar and Grill, Sjömagasinet og Ferrellis likte jeg veldig godt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Park Aveny Cafe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sist jeg var i Gøteborg var jeg på en fantstisk bra og autentisk tapasrestaurant. Den lå ikke så langt fra Nordstan, litt oppe ved en gågate tror jeg. Det var fantastisk mat og veldig billig også! Kanskje noen av våre svenske venner forstår hvilken restaurant jeg tenker på og kan gi oss et hint om navn og adresse?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
Tapasrestaurangen du patar om är kanske maniana.
Den ligger på Lasarettsgatan 6. Helt ok tapas till bra pris. Om du är ölintresserad så finns The Rover på andra långgatan, de har mycket öl och bra pubmat. GP.se har bra krogrecensioner annars, de brukar vara träffsäkra. http://www.gp.se/matdryck/krog |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian til Göteborg | branserud | Flyforum | 12 | 17-09-2010 15:05 |
Ny rute til Göteborg fra SVG | Mats Danielsen | Flyforum | 1 | 01-03-2010 10:56 |
Med KLM fra Göteborg til Singapore | andyp | TripReports | 11 | 17-11-2009 10:01 |
Göteborg Air Show til helgen | CK | Flyforum | 2 | 29-08-2009 20:50 |
City Airline startar Göteborg-Luleå og Göteborg-Bergen non-stop! | G-COLE | Flyforum | 2 | 08-09-2005 19:12 |