![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() (Bildet er copyright (C) Estonian Air / Bombardier) Fra sommeren 2011 øker Estonian på ruten Oslo-Tallinn. Da blir frekvensen økt fra åtte til 11 ukentlige avganger, som blir en miks med både de litt eldre B737 Classic maskinene, samt splitter nye CRJ-900. Estonian Air gjeninnfører samtidig servering av gratis drikke og snacks på economy: Quote:
Les hele saken her: Boarding: "Estonian Air øker på Oslo - Tallinn" http://www.boarding.no/art.asp?id=43696 .
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det var jo gode nyheter
![]() Men når det gjelder flytype her, så har jeg visst ikke fulgt med. Jeg var sikker på at de CRJ900 maskinene til Estonian var avbestilt jeg!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er vel egentlig tilbake til det tidligere antall frekvenser. De hadde to daglige tidligere. Uansett hyggelig at de finner det riktig å øke.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Estonian Air mangler jeg i mitt private galleri, så bare flott med flere avganger fra OSL
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Tilbake til tidligere rutetabell, ja, men likevel positivt for et selskap som sliter tungt ... Og det er lenge siden Estonian Air innførte gratis snacks og drikke på Economy Class, eller Traveller Class som de kaller det. Det begrenser seg for øvrig til vann og kaffe og en kjeks, se min trip report fra Estonian Air på strekningen Vilnius-Tallinn-Oslo: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=69256
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har hatt lyst til å teste ut Estionian Air en god stund nå.. de gjorde vel et aldri så lite bykst på ønskelisten min nå!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo-Tallinn-Tbilisi-Tallinn-Oslo | FlightDeck | TripReports | 35 | 09-09-2012 16:45 |
Estonian Air åpner Tallinn-Riga og Tallinn-Helsinki, samt flere utvidelser | FlightDeck | Flyforum | 12 | 23-11-2011 16:31 |
Til Tallinn med Estonian | krs-per | TripReports | 3 | 14-04-2010 12:04 |
Weekend i Tallinn + Estonian Air CRJ900 | jcnorway | Reiseforum | 17 | 20-06-2009 22:32 |
Estonian "in talks" om å starte Tallinn-Edinburgh | MD90 | Flyforum | 0 | 16-12-2004 09:09 |