![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er ofte livlig på geiteryggen i helgene. Her kommer ett lite knippe bilder fra 17 Oktober
![]() ![]() Cuben var ute på en liten luftetur ![]() ![]() LN-YYR stod i i høstsolen og varmet seg. ![]() Fint med LN-ACN på besøk. ![]() I lufta var en annen Extra. ![]() En Mooney på besøk fra Sveits, pen maskin. ![]() Men en mooney er ikke mye til fly... Sammenlignet med denne! ![]() Pen lyd! ![]() LN-HIH i pent driv En pen dag på Geiteryggen, som viste seg fra sin beste side ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
VELDIG BRA!!! Endelig noen bilder derfra også - og har var det mange fine fly! Og en sjelden Mooney er heller ikke å forakte! Gjerne flere bilder fra Geiteryggen - takk!
Steinar http://www.seabee.info |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for fine bilder, LN-VGT, hyggelig med litt GA-stoff her! Dette ble jo en fin høstdag, jeg fløy ned med ACN fra Kjeller, 3 turer med XTR, og så hjem igjen med ACN. Deilig med slike dager etter den dårlige sommeren i år! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Nice!! dette liker vi, mer av det, veldig fine bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Flotte greier! Slutter meg til de som gjerne ser noe annet enn rutefly blant bildene, de ser jeg nok av på jobb
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fint at dere liker bildene.
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kjempeflotte bilder. Må bare si meg enig i at det er flott med GA-stoff her og ikke minst fra de mindre flyplassene rundt om i landet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, det er vitaminer og mineraler i hverdagen for Ga-intereserte, send inn og lag tråder med småfly gutter og jenter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Svært trivelig å se bilder av småfly. Fine var de også. Klar for fler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lima November
|
![]()
Mer av dette takk!
![]() Men når fly stopper/parkerer så skal nesehjulet stå rett frem, etter det jeg har lært av instruktøren min. Hvorfor er nesehjulet på LN-YYR skjevt da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Enig med deg Alpha Golf Mike, nesehjulet skal stå rett fram. Det ser ikke pent ut. Viktig er det når motoren går og kreftene vil slite på hjulfestene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Slutter meg fullt og helt til andres ønsker her om flere GA-bilder!
![]() Og bildene til LN-VGT er jo gode eksempler på flotte motiver! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Seteplassering - Er det virkelig noen som liker seg bak ved dassen? | Sykkelthor | Småprat | 22 | 26-09-2016 00:26 |
LN-KKF rører på seg | LN-MOW | Flyforum | 36 | 18-03-2010 12:56 |
Noen som har tenkt seg på TRD i morgen, og vet om det er noe spotterverdig? | flyKSU | Flyforum | 5 | 24-06-2008 01:28 |
Noen som har Northwest fly fra Herpa som de ønsker å kvitte seg med? | audunn | Samlerhjørnet | 2 | 09-04-2007 16:06 |
Hvem var det som skulle kjøpe seg en Hawker 800SP igjen? | ENGM RAMP | Flyforum | 3 | 27-06-2006 17:30 |