![]() |
|
![]() |
#1 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Hei har ett spørsmål som jeg håper noen kan gi ett svar på
![]() De fleste fotografer setter sitt navn i ett hjørne på sine bilder, men nu har jeg for andre gang prøvet at finne ett av mine bilder på en fremmed side, første bilde var av ett nytt MC merke som er kommet til Norge, den fikk jeg fjernet med en gang, da disse bilder er bestillt av importøren, søndag kveld finner jeg da ett bilde av ett fly, som jeg også hadde tatt, denne person har kontaktet meg idag og meddelt at bildet vil bli fjernet i løpet av idag, den siste som jeg fant fikk tilbud om att kjøpe bildet til en hyggelig pris, og skulle vurdere dette, på begge disse bilder hadde de prøvet at fjerne mitt navn i høyre hjørne av bildet. Jeg vil i fremtiden merke alle mine bilder med ett meget svakt vannmerke over det objekt som er fotografert, bildet vil stadig være at se og nyte, men med en svak kontur av ett vannmerke, åssen forholder Scanair seg til at bilder som legges her på forumet, inneholder ett vannmerke, legger ved ett eksempel som viser hva jeg mener Hilsen Torben ![]() Håper på ett svar fra noen spesialister, tenkte også at høre om andre har prøvet dette, altså at finne sitt bilde på fremmede sider ? Hilsen Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mine bilder fra Bodø air show. Mange bilder! | petru26 | Bilder & foto | 11 | 22-06-2012 19:13 |
Vannmerke (?) test | Yankee | Bilder & foto | 5 | 15-06-2012 01:18 |
Signatur / Vannmerke | LN-SKI | Bilder & foto | 11 | 07-07-2010 20:33 |
Irriterende vannmerke på Airliners.net | SK1399 | Flyforum | 5 | 06-12-2005 22:57 |