![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette kunne ha vert et meget fint bilde...Fint fly, i fint livery, og fin bakgrunn....men "airliners.net" vannmerket ødelegger hele bildet. Det er det første du ser, og tar oppmerksomheten bort fra alt annet.
Greit at folk vil hindre misbruk, men synd at det skal måtte gjøres på så synlige måter som dette ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Jeg synes det er helt greit at man beskytter seg. Det å legge ut bilder slik er egentlig ikke så lurt. Hva er forresten status på tølperne fra Torp?
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Men poenget var, og er at bildet er totalt ødelagt og den stemningen som kunne ha vert i bildet, aldri kom... Gode bilder er kunst, og gode fotografer er kunstnere, akkurat som malere.. Tenk om alle malerene skulle ha begynt å male slike dominante vannmerker i midten av bildene sine... Kunsten hadde jo blitt ødelagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Da kan man spoerre om A.net er blitt saa mye business at 'kunsten' er kommet i annen rekke. Poenget med basen var jo aa vise frem fine flybilder, men naar bildet blir 'oedelagt' av et stygt vannmerke er mye av vitsen borte. Jeg hadde blitt dritsur hvis det var meg som hadde tatt bildet ...
Kanskje kommer det en A.net betalingstjeneste hvor vannmerkene ikke er synlige? Men hva da med 'beskyttelsen' .. ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.lch78.net
|
![]()
nå kan man jo selv velge om man vil ha vannmerke eller ikke, samt hvor stort det skal være og hvor på bildet det skal være når man laster opp bilder til Airliners.net da
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg synes hele vannmerket er bare tull. Hvis man er så jævli redd for at noen skal bruke bildene uautorisert får man heller la være å legge dem ut på nett. Airliners.net er i ferd med å grave sin egen grav med komersialiseringen deres spør du meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airliners.net: nr. 75 | 96adrian | Bilder & foto | 4 | 10-11-2013 19:52 |
Nr. 50 på airliners.net! | 96adrian | Bilder & foto | 8 | 06-08-2013 08:32 |
15. på airliners.net | 96adrian | Bilder & foto | 2 | 08-03-2013 11:18 |