Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 04-09-2010, 21:57   #1
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

USA Skal komme meg fra LAX til SEA: Hvordan?

I forbindelse med Scanairs julebord i Seattle i Januar, skal jeg bevege meg fra LAX til SEA, onsdag den 19. Januar. Lurer nå litt på hvordan, og lurte på om noen hadde noen innspill.

Har sett på følgende alternativer:
  • Direkte LAX-SEA - kjedelig
  • LAX-SFO-SEA, f.eks. med Virgin America. Et selskap jeg har lyst til å prøve, men har vært på SFO før.
  • LAX-PHX-SEA med US. Ny flyplass, nytt selskap.
  • LAX-DEN-SEA med Frontier eller United. Nytt selskap, ny flyplass. Mulighet for å fly A318 med Frontier.
  • LAX-SLC-SEA med DL. Nytt selskap, ny flyplass, ny stat!

VX har forøvrig en pris i F på ca. 2000, noe jeg har litt lyst til å skeie ut med, men samtidig har jeg også lyst til å krysse av enda en flyplass på lista (som sagt, har vært på SFO før). Direkte er utelukket, men jeg føler det holder med en stopp, både fordi at flere landinger øker risken for at bagasjen blir borte, samt tidsmessig. De fleste tidene jeg har sjekket, tilsier avreise fra LAX i 9-10-tiden, gir en grei connection, og jeg kommer fram til SEA til en fornuftig tid.

Så om noen har noen som helst innspill, til hvilket selskap som er "best", hvilken flyplass det er "best" å tilbringe alt fra to til fire timer på, så tar jeg gjerne i mot. I PHX og DEN, har jeg også vurdert muligheten for en 6-timers connection, og en kjapp tur downtown, for å krysse av en ny HRC .

Ellers, hva selskaper angår, er CO det eneste amerikanske selskapet jeg harflydd før, så alt annet "funker" sånn sett.

Eller skal man kanskje overnatte et sted på vegen?

Som sagt: Innspill mottas.
Martin is offline   Reply With Quote

Posting Rules